Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@09:23:48 GMT

کلاهبردار میلیاردی در شهرستان پاکدشت دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۵۹۳۷۶

رکنا: دادستان عمومی و انقلاب پاکدشت گفت: فردی که با انتشار اوراقی غیر واقعی و متقلبانه تحت عنوان اوراق سهام بیمه رازی و فروش آن به شهروندان به کلاهبرداری به مبلغ بیست و پنج میلیارد ریال اقدام کرده بود، دستگیر و بازداشت شد.

به گزارش رکنا، علیشپور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت از دستگیری کلاهبردار میلیاردی خبر داد و گفت: پس از مراجعه افرادی به دادسرا و شکایت از شخصی مبنی بر اینکه اوراقی را تحت عنوان اوراق سهام بیمه رازی از متهم خریداری و متهم به مالباختگان اعلام کرده که سود این سهام بین ۳۵ تا ۴۰ درصد است و با وعده سود قابل توجه آن‌ها را فریب می‌داده، پرونده قضایی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مالباختگان بعد از مدتی به شرکت بیمه مراجعه و در خصوص موضوع بررسی لازم به عمل می‌آورند که مسئولین شرکت از موضوع اعلام بی اطلاعی می‌کنند.

این مقام قضایی گفت: بعد از اعلام شکایت از سوی مالباختگان، تحقیقات قضایی لازم صورت گرفت و با استعلام کتبی از شرکت بیمه، مشخص شد موضوع فروش اوراق سهام شرکت بیمه رازی واقعی نبوده و متاسفانه یکی از کارشناسان و پرسنل شرکت بیمه یاد شده با سوء استفاده از موقعیت شغلی و داشتن اطلاعات، به جعل اوراقی تحت عنوان اوراق سهام شرکت بیمه رازی اقدام کرده و با وعده سود قابل توجه بیست و پنج میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب پاکدشت تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده و انجام اقدامات لازم قضایی نامبرده در یکی از محله‌های شهر تهران شناسایی و دستگیر شد.

علیشپور ادامه داد: در این خصوص سیزده نفر طرح شکایت کردند و متهم پس از تفهیم اتهام و صدور قرار وثیقه چهل میلیارد ریالی بلحاظ عجز از تودیع وثیقه به زندان Prison معرفی شدند.

وی در پایان تصریح کرد: این متهم در اقدام بزهکارانه خود از شماره حساب و کارت عابر بانک یکی دیگر از پرسنل شرکت یاد شده که نقش آبدارچی در آن شرکت را داشتند استفاده می‌کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز خانم معلم به دختر دانش آموز ! + عکس

شیوا دختر کرجی 3 سال با یک قاتل ارتباط و همخوابی داشت تا اینکه ..! + عکس

به نگاه های بی شرمانه رشید جواب منفی دادم و حالا نزد شوهرم..!

وقتی به عقد امیر در آمدم هنوز با سیاوش قرار شیطانی داشتم! / وقتی باردار شدم..!

فوری / خودکشی زن 22 ساله از پل عابر پیاده خیابان آزادی

این اعدامی در سردخانه بجنورد زنده شد! + عکس

پسر عمویم می خواست نیمه شب به من تجاوز کند که ..!

بلای هولناکی که سرباز جوان بر سر دختر 9 ساله در شب عروسی آورد + عکس

فیلم لحظه اقدام کثیف دختر فروشنده در پیاده رو ! + عکس

یک زن خودش هم به همراه کیف دستی وارد دستگاه اشعه ایکس‌ راه آهن شد! + عکس

محاکمه پسر 16 ساله تهرانی با سرنوشتی تلخ! + عکس

معلم خصوصی در خلوت شیطانی با شیوا چه کرد؟! / این مرد 34 ساله در کرج اعدام شد

اهتزاز پرچم داعش در یکی از دبیرستان‌ها + عکس

دسیسه‌ای شیطانی یک زن برای ثروتمند 79 ساله + عکس

لحظه‌های پراضطراب 102 مسافر در هواپیمای خلبان رسول عزیزی + عکس و جزئیات

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا

مردی شیاد که با فریب نمایندگان شرکت‌های مختلف در شهرستان‌ها اقدام به کلاهبرداری و خرید سکه و طلا می‌کرد از سوی پلیس فتا البرز دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ «رسول جلیلیان» رئیس‌پلیس فتا استان البرز گفت: با مراجعه چند نفر مبنی بر کلاهبرداری از آنها در بررسی‌ها مشخص شد، متهم ابتدا با استفاده از سایت آگهی اینترنتی، فروشندگان سکه و طلا را شناسایی می‌کرده است سپس قربانیان بعدی خود را از طریق خیابان‌گردی و عکس‌برداری از تابلوی شرکت‌ها و مغازه‌هایی که روی تابلو آنها شماره تلفن ثبت بوده شناسایی کرده است. این کلاهبردار پس از تماس با نمایندگان آن شرکت‌ها در شهرستان‌ها، با چرب‌زبانی و دادن برخی اطلاعات، خود را به عنوان مدیر بالا دستی یا دست‌اندرکار، معرفی و عنوان داشته یکی از اقوامم به شهر شما سفر کرده اما دچار تصادف شده و الان در بیمارستان منتظر عمل جراحی است از آنجا که سقف انتقال من پر شده فقط شما را به‌عنوان نمایندگی در آن شهر داشتیم که می‌توانید به من کمک کنید. قربانیان نیز فریب خورده و مبالغی که متهم خواسته بود را به حساب اعلامی واریز می‌کرده‌اند اما پس از آن وی اقدام به بلاک‌کردن آنها کرده و بعد از آن با پول واریزی که در واقع به حساب فروشنده سکه و طلا رفته بود اقدام به خرید سکه و طلا می‌کرده است.

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی صورت‌گرفته، مخفیگاه و مسیرهای تردد متهم در کرج شناسایی و با هماهنگی انجام‌شده با مرجع قضایی متهم طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی بدنی تعداد ۲ دستگاه گوشی تلفن‌همراه، ارتکاب جرم (گوشی – سیم‌کارت‌های فعال) کشف و ضبط شد.

جلیلیان بیان کرد: تحقیقات لازم توسط کارشناسان این پلیس انجام شد که متهم در ابتدا به بزه ارتکابی خود اقرار و اعلام کرد که تعداد افرادی که با آنها تماس گرفته و موفق به کلاهبرداری از آنها شده ۱۰۰ نفر از سراسر کشور است.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • ساندرا پیچای به باشگاه میلیاردی‌ها می‌پیوندد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی