Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@15:55:51 GMT

بارش برف و باران در محورهای 5 استان

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۵۹۶۶۰

سرپرست مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج و آزادراه کرج-تهران سنگین است. ناطقان: سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور اظهار کرد: هم اکنون ترافیک در آزادراه قزوین-کرج محدوده‌های پایانه شهید کلانتری و ساسانی و آزادراه کرج-تهران حد فاصل پل فردیس تا گرمدره سنگین و تردد در سایر محور‌های اصلی کشور به صورت روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در برخی از محور‌های استان‌های چهار محال و بختیاری، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان بارش برف و باران و استان‌های قزوین، لرستان، مازندران، همدان، کردستان، کرمانشاه و گیلان بارش باران و در برخی از محور‌های استان‌های گلستان، کردستان، چهارمحال و بختیاری، همدان، مازندران، مرکزی، قزوین مه گرفتگی را شاهد هستیم.
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: جهت تردد در محور‌های کوهستانی و برف گیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.
سرهنگ رحمانی تصریح کرد: در حال حاضر محور‌های غیر شریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود، گنجنامه-تویسرکان، سی سخت-سمیرم و پونل-خلخال به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.
منبع: میزان برچسب ها: بارش برف و باران ، ترافیک ، پلیس راهور

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز باز شد

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور هراز مسیر (رفت و برگشت) که به علت بارش باران، ریزش سنگ و عدم ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود شده بود، بازگشایی شد.

آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در محور‌های استان عادی و روان است و محور‌های شمالی دارای بارش باران می‌باشند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • محور هراز باز شد
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد