Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@11:53:06 GMT

مرکزی| پروژه خط انتقال آب در شهر صنعتی ساوه اجرا شود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۵۹۶۶۴

مرکزی| پروژه خط انتقال آب در شهر صنعتی ساوه اجرا شود

فرماندار ساوه با بیان اینکه احداث خط انتقال آب در شهرصنعتی ساوه اجتناب‌ناپذیر است گفت: پروژه خط انتقال آب در شهرصنعتی ساوه اجرا شود. ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ استانها مرکزی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساوه، محمد بهاروند شامگاه شنبه در جلسه هماهنگی پروژه احداث خط انتقال آب جایگزین شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه بر ضرورت اجرای این پروژه تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه بزرگترین شهر صنعتی کشور در شهرستان ساوه قرار دارد و باتوجه به وجود منطقه ویژه اقتصادی و زیرساخت‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی احداث پروژه انتقال آب جایگزین صنعتی کاوه ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ظرفیت‌های مناسب شهر صنعتی ساوه بیشتر مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی بوده که تحقق این مهم افزایش اشتغال و کاهش بیکاری را به همراه خواهد داشت زیرا  فراهم کردن بسترهای سرمایه‌گذاری یکی از مولفه‌های افزایش درآمد برای شهرستان بوده است بنابراین فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری از جمله آب، گاز و تقویت بسترهای لازم ضرورت این موضوع را دوچندان می‌کند.

فرماندار ساوه تصریح کرد: با توجه به مالکیت شهرداری در خصوص شورا و فضاها و مسئولیت آن در برابر ساماندهی تجهیزات و تاسیسات شهری ضروری است هماهنگی  لازم با دستگاه‌های ذی‌ربط از کمیسیون حفاری اخذ شود.

تامین آب کافی برای شهرصنعتی ساوه ضروری است

مدیرعامل شرکت شهر صنعتی کاوه نیز در این نشست گفت: بحث سابقه احداث خط انتقال آب شهر صنعتی کاوه مربوط به قبل از انقلاب بوده  چرا که در آن موقع خارج از محدوده و حریم شهری ساوه بوده است. 

صادقی‌زاده افزود: گسترش شهر ساوه سبب از بین رفتن حریم خط انتقال آب شده ولی با توجه به نیاز مبرم صنایع شهرصنعتی به آب مورد نیاز ضرورت تامین آب و احداث این پروژه را دو چندان می‌کند.

 به گزارش تسنیم در این جلسه مقرر شد مبلغ 70 میلیارد ریال به عنوان هزینه جبران خسارت برای حفاری خط انتقال آب جایگزین شهر صنعتی کاوه به شهرداری پرداخت شود که از این مبلغ 40 میلیارد آن در 2 قسط و مابقی آن به صورت زمین معوض واقع در شهر صنعتی کاوه واگذار شود.

انتهای پیام/ح

R41371/P1357/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ظهر پنج شنبه در دیدار با محمدباقر هنربر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به آمار عضویت، امانت، سرانه فیزیکی و تعداد منابع کتابخانه های عمومی شهرستان میانه در سال ۱۴۰۲ افزود: شهرستان میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی در این شهرستان را دارد و برنامه ریزی برای ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی در شهرستان میانه به عنوان مطالبه مردم و اعضای کتابخانه های عمومی، همکاری و تعامل همه ادارات و سازمان‌های ذیربط را می‌طلبد.

محمدباقر هنربر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه با وجود غالب شدن فضای مجازی در زندگی امروزی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان، عملکرد خوب اداره کل کتابخانه های عمومی استان در سال‌های اخیر باعث افزایش مطالعه در کتابخانه های عمومی استان به ویژه کتابخانه های میانه و آشتی مردم با کتاب و مطالعه شده است.

محمدباقر هنربر در دیدار با اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، فراهم کردن زیرساخت‌های کتاب و کتابخوانی را سبب گرایش روزافزون مردم به مطالعه خوانده، گفت: مطالعه، فکر انسان را روشن و سطح آگاهی و فرهنگ جامعه را ارتقا می‌دهد و به تبع آن آسیب پذیری مردم نسبت به ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد لذا لازم است در کنار فراهم نمودن زیرساخت‌های فیزیکی، در زمینه فرهنگ سازی، ترغیب و تشویق به مطالعه نیز تلاش جدی صورت پذیرد.

فرماندار میانه با تقدیر و تشکر از همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور از تبدیل کتابخانه های عمومی به عنوان پایگاه اجتماعی برای رجوع همه اقشار مردم، افزود: در دوره مدیریت کنونی کتابخانه های عمومی در سطح استان مردم استقبال بیشتری از کتابخانه های عمومی داشته و با کتاب و کتابخوانی انس بیشتری گرفته‌اند.

گفتنی است اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی در سفر یک روزه خود به شهرستان میانه با کتابداران، کارکنان و اعضای کتابخانه های عمومی دیدار و گفتگو کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات موجود قرار گرفت.

کد خبر 6088616

دیگر خبرها

  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام