Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-24@06:51:14 GMT

ژاوی: رئال بدون بازی کردن پیروز می‌شود!

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۵۹۸۰۵

ستاره پیشین بارسلونا رئال مادرید را شایسته پیروزی برابر پاری سن ژرمن ندانست و به انتقاد از سبک بازی کهکشانی‌ها پرداخت.به گزارش بلاغ، ژاوی هرناندز، کاپیتان پیشین بارسلونا و کنونی السد قطر بعد از دیدار جذاب رئال مادرید برابر پاریسن‌ ژرمن سخنان جالبی را بر زبان آورد؛ سخنانی که بدون شک به مذاق هواداران رئال مادرید خوش نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت‌:  من بعد از بازی در بسیاری از روزنامه‌ها دیدم که به ستایش از رونالدو پرداخته شد و او را برتر از نیمار دانستند. مگر رونالدو چکار کرد؟ او یک پنالتی را گل کرد و گل بعدی هم که به صورت شانسی به زانوی او خورد اما نیمار بارها با حرکات انفجاری خود خط دفاعی رئال مادرید را به هم ریخت. چرا باید رونالدو بهتر از نیمار باشد؟ من چنین چیزی را قبول ندارم.

ژاوی ادامه‌ داد: نتیجه‌ دیدار رئال مادرید و پاریسن‌ ژرمن عادلانه نبود. رئال چیزی خاصی دارد. این تیم بدون فوتبال بازی کردن هم به پیروزی می‌رسد. پاریسن‌ ژرمن بهتر بازی می‌کرد اما این رئال  بود که به گل رسید. برابر رئال مادرید نباید فرصت از دست بدهی چون بدجوری مجازات می‌شوی. بدترین چیزی درباره رئال این است که آن‌ها می‌توانند حریف خود را با هر شیوه‌ای اذیت کنند؛ یک ضد حمله و یا یک ضربه کرنر کافی است که رئال  به پیروزی برسد. واقعا نمی‌دانم  که آن‌ها چطور با چنین بازی پاری ‌سن‌ ژرمن را با نتیجه‌ سه بر یک شکست دادند. این نتیجه‌ اصلا عادلانه نبود. بازی باید یک بر یک و یا دو بر دو و یا دو بر یک به سود پاری ‌سن‌ ژرمن به پایان می‌رسید.

کاپیتان پیشین آبی‌ اناری‌ها ادامه‌ داد: رئال مادرید را نمی‌توان تفسیر کرد. آن‌ها بازی نمی‌کنند اما به پیروزی می‌رسند. پاری ‌سن‌ ژرمن باید از فرصت‌های خود استفاده می‌کرد. آن چه که برای پاری ‌سن‌ ژرمن اتفاق افتاد برای ما هم در بارسلونا اتفاق افتاده است. به ما می‌گویند که ما بهتر از رئال مادرید هستیم اما آن‌ها کار خود را می‌کنند. نزدیک به ۳۰ سال است که رئال با چنین شگردی بازی می‌کند. بازیکنان رئال به شما نگاه می‌کنند و می‌گویند می‌خواهید هجومی بازی کنید؟ بسیار خب؛ ما هم ضد حمله می‌کنیم. اگر گل نزنید ما جشن پیروزی می‌گیریم. بارسلونا نمی‌تواند با بازی بد به پیروزی برسد اما رئال چنین چیزی را بسیار خوب بلد است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • رسوایی داوری: صف طولانی شاکیان رئال (عکس)
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون؛ بدون توقف به سمت قهرمانی
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت
  • رویارویی جذاب ژاوی و آنچلوتی: آخرین جنگ!
  • ژاوی: بازی الکلاسیکو مهمترین بازی فصل است