Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجانه گلچین با انتشار این عکس نوشت: دیشب در مراسم تجلیل از جناب سالار عقیلی به مناسبت رتبه برتر در جشنواره مردمی ای ایران در هتل رویال پالاس این لحظه ثبت شد جای سرکار خانم حریر شریعت زاده هنرمند توانا و دوست داشتنی و ماهور گل پسر عزیز و هنرمند مون هم در این عکس بسیار خالی است

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۹۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه گناوه چهارشنبه شب در این مراسم به بیان اهمیت ارزش و جایگاه کار و کارگر در اسلام پرداخت و گفت: دین مبین اسلام برای کار و کارگر ارزش ویژه ای قائل شده است.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی گفت: امنیت شغلی کارگران یکی از مشکلات این قشر است که دولت و مسئولان مربوط با کار کارشناسی باید این دغدغه کارگران را رفع کنند و نسبت به حل موضوع بیمه ملوانان نیز نگاه ویژه ای داشته باشند.

محمد تقی صفری، فرماندار گناوه نیز در این آئین ضمن تبریک هفته کار و کارگر گفت: حمایت از قشر زحمت کش کارگران و توجه به دغدغه‌های آنها همواره موجب رونق تولید خواهد شد.

در ادامه این مراسم، سیامک وطنخواه مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر نیز در این مراسم ضمن تبریک این هفته و ابلاغ سلام و خدا قوت رهبر فرزانه انقلاب به بیان دیدگاه‌های معظم له در این حوزه پرداخت.

در ابتدای این برنامه کریم صفایی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناوه نیز پس از خیر مقدم و تبریک هفته کار و کارگر گزارشی از عملکرد این اداره در سال گذشته ارائه کرد.

در این جشن باشکوه برنامه‌های متنوعی اجرا و و از ۳۷ کارگر نمونه شهرستان گناوه تقدیر شد.

کد خبر 6094741

دیگر خبرها

  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • تجلیل از ۷۴ نفر از معلمان نمونه اسفراین
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر