Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، مجید فراهانی در بررسی لایحه بودجه سال 97 شهرداری تهران، اظهار داشت: ساخت و تجهیز اسکان موقت شهروندان بودجه 7 میلیاردی داشته است که در حال حاضر این بودجه صفر شده است. لذا با توجه به اهمیت این موضوع اختصاص مجدد 7 میلیارد تومان به این بخش دارد.  
 
وی با اشاره به اینکه سامانه هشدار سریع زلزله بسیار مهم است، گفت: با استفاده از این سامانه یک یا دو دقیقه قبل از زلزله از طریق اپلیکیشن موجود آلارم زلزله زده می‌شود و مردم آن حادثه طبیعی را متوجه می‌شوند و پناه می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
فراهانی ادامه داد: این سامانه این قابلیت را دارد که آب، برق و گاز را قطع می‌کند و برای این بخش نیز 8 میلیارد تومان نیاز است که از محل زیباسازی می‌توانیم برداشت کنیم.
 
در ادامه زهرا صدر اعظم نوری در مخالفت با این پیشنهاد گفت: این موضوع یک ضرورت است ولی چرا از بودجه خدمات شهری باید برداشت شود. بنابراین با توجه به پروژه‌های شروع شده در خدمات شهری با مشکل تأمین نقدینگی مواجه هستیم.
 
بنا به این گزارش، به دلیل عدم تأمین منابع مالی، اجرای این پیشنهاد به کمیسیون برنامه و بودجه بازگشت.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم

کمیل پرناک گفت: این اقلام شامل؛ پتو، موکت، نایلون، بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته، انواع کنسرو و چراغ والور است که با توجه به شرایط آنان ورفع نیازهای اولیه این جمعیت توزیع شده است.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گیلان افزود: توزیع اقدام زیستی مورد نیاز بین خانواده‌های حادثه دیده از حریق روستای امام زاده ابراهیم شفت ادامه دارد و به خانوارهای جامانده با تایید فرمانداری این شهرستان ارائه می‌شود.

پرناک با بیان اینکه علاوه بر توزیع اقلام زیستی؛ آب معدنی، غذای گرم، بیسکویت و نان نیز بین این خانوارها توزیع شده‌است، افزود: ۲ اردوگاه اسکان اضطراری از جمله حسینه امام‌زاده به ظرفیت ۸۰ نفر و نصب ۱۵ دستگاه چادر در مهمانسرای فرمانداری شفت به ظرفیت ۶۰ نفرو استفاده از مهمانسراهای روستای امام زاده ابراهیم در مجموع به ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده شد که تاکنون حدود ۸۰ نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: سه تیم امدادی در لحظات نخست حریق در منطقه حضور یافتند و ضمن کنترل ۱۰ مورد فشار خون، حمایت های روانی را انجام دادند و از صبح حادثه (پنجشنبه گذشته) ۶۰ نفر در قالب ۱۲ تیم امدادی و عملیاتی پنج نفره با ۱۰ خودروی امدادی، ۲ خودروی کامیونت و یک دستگاه مینی بوس برای فراهم کردن اماکن اسکان اضطراری از شهرستان شفت، فومن و رشت حضور یافتند.

آتش سوزی بامداد پنجشنبه گذشته در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت واقع در غرب گیلان که ۴۰ ساختمان شامل بیش از ۱۲۰ واحد مسکونی و غیره را در برگرفت، خسارت جانی نداشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز