Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه نیشابور از تشییع پیکر دو شهید گمنام همزمان با اجتماع عظیم فاطمیون در نیشابور در شهرستان نیشابور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار سید علی اکبر حسینی فرمانده سپاه ناحیه نیشابور در گفتگو با خبرنگار عطارنیوز از برگزاری مراسم اولین یادواره شهدای روستای آهوان شهرستان نیشابور خبر داد و گفت: شهدا نیازی به برگزاری یادواره ندارند و این ما هستیم که با برگزاری یادواره به دنبال آرامش روحی و روانی خود هستیم، اولین یادواره شهدای روستای آهوان برای پاسداشت مقام شامخ شهدای این روستا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اولین یادواره شهدای روستای آهوان شامگاه دوشنبه30بهمن ماه هزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور سردار جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

حسینی با اشاره به تدفین دو شهید گمنام در شهرهای چکنه و همت آباد گفت: همزمان با اجتماع بزرگ فاطمیون شهرستان نیشابور صبح روز سه شنبه1اسفندماه ساعت9صبح پیکر این دو شهید گمنام بر روی دستان مردم شهیدپرور از مسجد صاحب الزمان(عج) تا مصلی نماز جمعه این شهر تشییع خواهد شد.

وی بیان کرد: پس از مراسم تشییع در شهرستان نیشابور پیکر این دو شهید عزیز برای تدفین به شهرهای چکنه و همت آباد بخش سرولایت منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور

پس از سال‌ها انتظار پیکر‌های مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس صبح امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران و برخی شهر‌ها تشییع شدند.

این مراسم در اجتماع بزرگ صادقیون با حضور قشر‌های مردم، هیات‌ها و موکب‌های عزاداری تهران برگزار شد.

استان‌های قم، کرمان و قزوین میزبان ۱۴ شهید «گمنام» هستند و ۱۲ شهید تازه شناسایی‌شده هم در استان‌های البرز، خراسان جنوبی، اصفهان، فارس، همدان و خوزستان تشییع می‌شوند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید گمنام در شهر نرجه
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید گمنام در فرماندهی انتظامی تهران
  • تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر - یزد
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • فیلم/ تشییع باشکوه پیکر شهید گمنام در باقرشهر