Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرای سند تحول بنیادین در سال 97 شفافیت بیشتری پیدا می‌کند.

ایران آنلاین / نشست خبری سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش با اصحاب رسانه صبح امروز در ساختمان شهید رجایی وزرات آموزش و پرورش برگزار شد. در این مراسم بطحایی اظهار کرد: محور اصلی همه فعالیت‌ها، سند تحول بنیادین است و 6 سال از ابلاغ این سند گذشته است و در سال ۹۰ به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش برای رسیدن به سطح قابل قبول مورد اجرا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۳۰ در صد از این سند اجرا شده است و این عدد نشان می‌دهد به خوبی نتوانسته‌ایم در این موضوع جلو برویم. بطحایی ادامه داد: همان ۳۰ درصد از اجرای سند به صورت متوازن اجرا نشده است و پیشرفت نکردن راهکارهای در اجرای نا متقارن سند باعث ایجاد مشکلاتی شده است.

وی با بیان اینکه در نیروی انسانی به خوبی پیش نرفته‌ایم ولی در حوزه دانش آموزی کارهای خوبی انجام شده است، گفت: قبل از سال ۹۶ ساختارهای این سند عملیاتی شد و شورا کار خود را آغاز کرد و امیدوارم از ابتدای سال ۹۷ تصویر روشن تری از سند داشته باشیم.

وی بیان کرد: تعهد کاری و اداری همه ما نسبت به سند تحول است. بطحایی در خصوص حذف آزمون گفت: بچه‌ها نباید در دوران ابتدایی زیر فشار آزمون‌ها قرار بگیرند و اینها نباید زیر فشار کتاب های رفع اشکال قرار بگیرند .

وی افزود: بچه‌ها برای موفقیت در کلاس‌های کمک آموزشی شرکت می‌کنند و بحث ما این است که دانش آموزان نمی‌توانند با این شرایط از کودکی خود لذت ببرند و مهارت‌های زندگی را درک کنند./ باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه این جلسه با بیان اینکه در جلسه شورای عالی سه مصوبه مهم داشتیم، بیان کرد: حسین بهاروند و خانم اشرف معینی به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری جایزه کاظمی آشتیانی در جلسه امروز انتخاب شدند.

وی اعلام کرد: 5 نفر از اعضای حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی برای عضویت در بنیاد سعدی برگزیده شدند که اسامی ایشان شامل علی‌اشرف صادقی، محمد دبیر مقدم،  موسی اسوار، محمدجعفر یاحقی است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مصوبه سوم جلسه امروز تصویب نقشه راه اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش بود، با اینکه سند تحول؛ قوی، مبنایی و اصولی نوشته شده، اما نقشه راه آن نوشته نشده بود این نقشه راه در شش ماه اخیر در وزارت آموزش‌وپرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین و کلیات این نقشه راه در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سریع‌تر اجرایی شود
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع تر اجرایی شود
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود