Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی تحریک انصاف و عضو رد صلاحیت شده این حزب در سخنانی جداگانه دلیل اصلی رد صلاحیت نخست وزیر سابق پاکستان از سوی دادگاه عالی این کشور را اعلام کردند. ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ بین الملل آسیا-اقیانوسیه شبه قاره نظرات

به‌گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ای آر وای نیوز،  سران تحریک انصاف تاکید کردند: تلاش نواز شریف برای بازگشت به میدان سیاست بی‌نتیجه است و طبق قانون او دیگر نمی‌تواند نخست وزیر پاکستان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیرترین با رد ادعاهای نواز شریف گفت: دلیل حضور گسترده مردم شهر لودهران در سخنرانی نواز شریف این بوده که آن‌ها هزینه‌ای هنگفت برای حضور مردم خرج کرده بودند.

وی تاکید کرد: دلیل رد صلاحیت نواز شریف از سوی دادگاه عالی پاکستان این بوده  که او سرکرده یک باند فساد اقتصادی بوده است.

عضو رد صلاحیت شده حزب تحریک انصاف اضافه کرد: برادران نواز شریف وعده‌های دروغین فراوانی به مردم پاکستان داده‌اند و باید بدانند که دیگر حیله آنها تاثیری بر مردم نخواهد داشت.

وی که با شکایت یکی از سران حزب نواز رد صلاحیت شده است گفت: رد صلاحیت من باعث شد تا برادران شریف متوجه شوند شهری به نام لودهران وجود دارد و باید برای انتخابات در آنجا تلاش کنند.

از سوی دیگر سخنگوی تحریک انصاف نیز اعلام کرد: دلیل شکست ما در انتخابات میان دوره‌ای شهر لودهران این بود که حزب نواز هزینه‌های هنگفتی خرج کرد.

فواد چوهدری تصریح کرد: نواز شریف هرچقدر هم تلاش کند دیگر نمی‌تواند نخست وزیر شود زیرا از لحاظ قانونی رد صلاحیت شده است.

عضو ارشد حزب تحریک انصاف بیان کرد: نواز شریف سرکرده یک باند فساد اقتصادی بوده و همین باعث شد تا از سوی دادگاه عالی پاکستان رد صلاحیت شود.

با نزدیک شدن انتخابات آتی پاکستان تنش‌های سیاسی در این کشور به اوج رسیده و کارشناسان نمی‌توانند پیش بینی دقیقی از برنده انتخابات داشته باشند.

انتهای پیام/.

R36461/P36461/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر پربازدید از شمایل جدید دانشگاه شریف

منبع: برترین ها

دیگر خبرها

  • تصاویر پربازدید از شمایل جدید دانشگاه شریف
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان/ شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • اعتراض دانشجویان مساله فلسطین و غزه را جهانی کرد
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • واکنش سردار شریف به برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض
  • جدیدترین نتایج اعتباربخشی دانشکده‌های پزشکی کشور اعلام شد
  • دیدار رهبر مخالفان نتانیاهو با وزیز خارجه امارات
  • علائم سندروم روده تحریک پذیر (فیلم)