Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@23:16:15 GMT

ابراهیم الحلال: خوشحالیم میزبان قهرمان ایران هستیم

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۶۰۷۴۳

ابراهیم الحلال: خوشحالیم میزبان قهرمان ایران هستیم

باشگاه پرسپولیس برای اقامت کاروان این تیم در آستانه جدال با السد مجموعه فوق مدرن "آسپایرزون" دوحه را در نظر گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، سفر زودهنگام به دوحه برای آمادگی هر چه بهتر برای رویارویی با السد باعث شد تا سران باشگاه پرسپولیس در رایزنی های خود با قطری ها رضایت مجموعه فوق مدرن "آسپایرزون" در جنوب دوحه را برای میزبانی از کاروان این تیم جلب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"آسپایرزون" به عنوان کامل ترین و مدرن ترین مجموعه ورزشی دوحه در سال های گذشته با جدیدترین تکنولوژی و امکانات استاندارد برای تمامی رشته های ورزشی ساخته شده و قطری از این مجموعه برای میزبانی هر چه بهتر جام جهانی 2022 بهره خواهند برد. امکانات فوق  العاده موجود در این مجموعه باعث شد تا در سال های گذشته بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی چه ملی چه باشگاهی اردوهای خود را در این مجموعه برپاکنند که آخرین تیم های بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن با تمام ستاره ها بودند.

 

 


حالا در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا این فرصت نصیب برانکو و شاگردانش شد تا برای مدت کوتاه چند روزه از مدرن ترین امکانات ورزشی حاضر در مجموعه "آسپایرزون" برای آماده سازی خود پیش از دیدار با السد بهره ببرند. اتفاقی که با استقبال رئیس این مرکز روبرو شد تا او در بدو ورود کاروان قهرمان ایران به آنها خوشامد بگوید.


ابراهیم هلال الحلال رئیس مرکز "آسپایرزون" در مراسم استقبال از کاروان پرسپولیس گفت:« این مجموعه نقشی محور در برگزاری مسابقات ورزشی و فعالیت های حرفه ای در شهر دوحه و قطر بر عهده دارد به خصوص در میزبانی از تیم های بزرگ و حرفه ای تا مکانی ایده آل و مناسب برای اردوهای آنها باشد.یکی از این رقابت ها لیگ قهرمانان آسیا است که تیم های رقیب نماینده های قطر می توانند از امکانات "آسپایرزون" بهره ببرند و ما خوشحالیم که در این مرحله میزبان اردوی پرسپولیس به عنوان یکی از پرطرفدارترین تیم های ایران و آسیا هستیم».

 


این اتفاق که مورد توجه رسانه های دوحه نیز قرار گرفته بود بازتاب گسترده ای داشت از جمله در سایت استادالدوحه که مدعی شد تمرینات پرسپولیس در آسپایرزون برگزار می شود درست مثل تمرینات تیم های بزرگ اروپایی.

 

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات جدید رفت‌وآمد به نمایشگاه کتاب | «مشاور کتاب» در کنار بازدیدکنندگان

همشهری آنلاین_ آزاده سلطانی: سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد. در همین زمینه نشست خبری این رویداد ۱۶ اردیبهشت‌ماه با حضور یاسر احمدوند و علی رمضانی رئیس و قائم‌مقام این رویداد فرهنگی در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد. در ادامه به نکات مهم این نشست اشاره می کنیم.

***

یاسر احمدوند با اشاره به شعار سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران؛ «بخوانیم و بسازیم» گفت: این نمایشگاه به‌عنوان بزرگترین اجتماع فرهنگی مردم ایران، حول محور و موضوع دانش و آگاهی و کتاب شکل می‌گیرد که با اهتمام دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در سطح ملی و شهر تهران برگزار می‌شود. امیدواریم نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ به نقطه عطفی در ارتقاء دانش و پیشرفت حوزه کتاب و کتابخوانی در کشور تبدیل شود. نمایشگاه بعد از ۳۵ دوره به قوام و جایگاه ویژه‌ای در خانواده‌های ایرانی رسیده است؛ از خانواده‌ها برای حضور در نمایشگاه و استفاده از آثار ناشران و برنامه‌های فرهنگی دعوت می‌کنم.

برنامه‌های ویژه برای «غزه»

وی به برنامه‌های فرهنگی نمایشگاه اشاره کرد و گفت: برنامه‌های ویژه برای «غزه» و فلسطین با هدف پاسداشت مقاومت مردم غزه پیش‌بینی و برنامه مختلفی با حضور چهره‌های فرهنگی و اصحاب قلم و تقدیر از نویسندگان و مترجمان حوزه فلسطین تدارک دیده شده است.

بزرگداشت مقام دختران ایران

احمدوند در ادامه به دیگر برنامه متمایز امسال نمایشگاه کتاب اشاره کرده و گفت: به‌مناسبت همزمانی دهه کرامت با نمایشگاه کتاب تهران نیز ویژه‌برنامه «بزرگداشت مقام دختران ایران» برگزار خواهد شد.

افزایش حضور مجازی و فیزیکی ناشران در نمایشگاه

رئیس سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران به حضور گسترده ناشران در دو بخش مجازی و فیزیکی نمایشگاه اشاره و بیان کرد: نمایشگاه در دو بخش حضوری و مجازی امسال هم استمرار دارد و تعداد قابل توجهی از ناشران علاوه بر بخش مجازی در بخش حضوری، کتاب‌های خود را عرضه می‌کنند. با توجه به هماهنگی با شرکت ملی پُست، ارسال بسته‌ها با شرایط مطلوبی انجام خواهد شد. حضور کتابفروشان با رفع نواقص نمایشگاه سال گذشته، امسال ادامه دارد. پیش‌بینی می‌کنیم حجم مراجعه و استقبال از نمایشگاه نسبت به سال گذشته بیشتر باشد؛ بنابراین تقاضا داریم مردم حضور خود را در روزهای مختلف، به‌ویژه روزهای آغازین تقسیم کنند تا کمر با تراکم روبه‌رو باشیم.

رویداد نشر ایران

احمدوند درباره ویژه برنامه «رویداد نشر ایران» در نمایشگاه کتاب تهران افزود: میزبان برنامه‌ای با عنوان «رویداد نشر ایران» در روزهای ۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت در بخش خارجی خواهیم بود که با هدف معرفی ظرفیت نشر ایران به کارگزاران منطقه‌ای است. ۲۰ کشور از ناشران و کارگزاران ادبی در این رویداد حضور دارند. بازدید از مراکز چاپ و فروش کتاب و مراکز مختلف خواهند داشت و می‌تواند شروع ارتباط با نشر بین‌الملل باشد.

****

امکانات جدید رفت‌وآمد بازدیدکنندگان

در ادامه این نشست، علی رمضانی، قائم مقام سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران با بیان اینکه امسال بیش از ۷۰ دستگاه مختلف در برگزاری نمایشگاه مشارکت دارند، گفت: شهرداری، نیروی انتظامی، شرکت پست، مجموعه مصلا، بانک ملی ایران و سایر نهادها که در حال فعالیت هستند تا مجموعه نمایشگاه خدمات بهتری به مردم ارایه بدهند. همه ناشران، سومین سال پیاپی در فضای مسقف جانمایی شدند و در بخش ناشران دانشگاهی، آموزشی و کودک افزایش فضا داشتیم. هم چنین در خصوص امکانات جدید رفت‌وآمد بازدیدکنندگان و پارکینگ، سه در جدید به مصلا اضافه شده که دو در برای ورود مردم و یک در برای ماشین پیش‌بینی شده است که شامل درهای ۲۱، ۱۱ و ۴ است؛ بنابراین از همه جهت‌های نمایشگاه ورود نفری و خودرویی داریم.

فعالیت «مشاور کتاب»

رمضانی درباره حضور فعالان رسانه در نمایشگاه کتاب تهران، گفت: ۲۷۵ خبرنگار، کارت ثابت و تعدادی نیز کارت روزانه دریافت می‌کنند؛ همچنین ۸۴ شهروندخبرنگار در نمایشگاه حضور دارند که امیدواریم از میان آن‌ها نیروهای مناسب جذب شوند. ۳۰ نماینده رسانه خارجی نیز ساماندهی شده‌اند. شبکه اجتماعی «بله» و «نشان» با دقت و جزییات بیشتری در جستجوی غرفه‌ها به کمک ناشران و مردم می‌آیند. مرکز پاسخگویی با حدود ۱۰۰ نفر، سوالات مردم درباره نمایشگاه مجازی و فیزیکی را با خط ارتباطی ۹۱۰۰۹۸۹۸ پاسخ می‌دهند؛ همچنین ۱۲۰ نفر، نقشه توزیع می‌کنند. «مشاور کتاب» در بخش شبستان و کودک و نوجوان برای مشاوره بهتر به بازدیدکنندگان پیش‌بینی شده است.

عشایر دوستدار کتاب در نمایشگاه

رمضانی درباره حضور ناشران دیجیتال و پایتخت کتاب ایران و روستاها و عشایر دوستدار کتاب در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ بیان کرد: ناشران دیجیتال در رواق دوم شرقی با چینش متناسب و فضای بیشتر جانمایی شده‌اند. رمضانی‌درباره حضور پایتخت کتاب ایران و روستاها و عشایر دوستدار کتاب در نمایشگاه ۱۴۰۳ بیان کرد: برنامه مفصل ترتیب شده است.

یمن، میهمان ویژه

احمدوند درباره تعاملات بین‌المللی نمایشگاه کتاب تهران عنوان کرد: هند، به‌دلیل روابط گسترده فرهنگی و سابقه دیرینه تمدنی بین دو ملت ایران و هند، این کشور، به‌عنوان مهمان ویژه نمایشگاه، انتخاب و اعلام شد. به‌رغم اینکه شاید مطلوب حوزه حکمرانی در کشور هند هم نباشد اما تلاش کردیم با جامعه فرهنگی و فرهنگیان هند، روابط فرهنگی، توسعه پیدا کند. گروهی از هند از فروردین‌ماه در مصلی حاضر شدند و جزییات حضور بررسی و قطعی شد، بعد از حمله رژیم صهیونسیتی به کنسلوگری سفارت ایران و بعد از آن پاسخ ایران، بیانیه‌ای صادر شد که امکان حضور اتباع هند در ایران ممنوع شد، در این زمینه سفیر هند مهلت خواست که مسئله حل شود. به‌رغم تلاش‌ها، محدودیت و ممنوعیت رفع نشد و در فرصت اندک، کشور یمن به‌عنوان کشور میهمان ویژه اعلام شد. تلاش و تدابیر حداکثری انجام شد، اما اتفاقات، خارج از پیش‌بینی هر کسی بود. ان‌شاالله که یمن برنامه‌های فرهنگی خوب و گسترده‌ای خواهد داشت.

کد خبر 849584 برچسب‌ها کتاب - نویسندگان و پدید آورندگان نمایشگاه