Web Analytics Made Easy - Statcounter

لس آنجلس که در کالیفرنیا واقع شده است به دلایل زیادی شهرت دارد. این شهر به لحاظ وسعت در امریکا جایگاه دوم را دارد. این شهر مهد صنعت فیلم سازی، تلویزیون و موسیقی است. خط ساحلی  دریای ارام واقع در این شهر به موج سواران، شناگران و علاقه مندان به حمام افتاب این امکان را می دهد تا به دور از محل کار و شلوغی های ان اوقات خوشی را سپری کنند و از زیبایی طبیعی این منطقه لذت ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوه های سانتامونیتا به خط ساحلی اقیانوس ارام منتهی می شوند. سواحل لس آنجلس این منطقه نقاط بسیار زیبایی برای سفرهای تفریحی کوتاه و محظوظ شدن از امواج دریا هستند. در ادامه لیستی از سواحل لس آنجلس آمریکا از مجموعه جاهای دیدنی لس آنجلس آمریکا را برای شما توضیح میدهیم..

ساحل  ایالت الماتادور

از مجموعه جاهای دیدنی لس آنجلس ساحل ایالت الماتادور از مجموعه سواحل لس آنجلس یکی از خوش منظره ترین مکان ها در لس آنجلس است. شهرت این ساحل دراماتیک به خاطر عکس های مراسم نامزدی وعروسی، صخره های بلند، سنگ های بزرگ و غارهای ساحلی است که محل خوبی برای گشت و گذار است. این مکان برای کسانی که مشکل حرکتی دارند مناسب نیست،از پارکینگ تا بالای سنگها یک جاده خاکی است که توسط پله به تپه منتهی می شود.  چشم انداز بی نظیری از کوهستان ، اب های عمیق اقیانوس، جنگل های انبوه و وال های مهاجر از دیگر امتیازات این ساحل است. مسیرهای پیاده روی، اب اشامیدنی وسرویس های بهداشتی در سواحل لس آنجلس آمریکا از دیگر موارد است که می توان به ان ها اشاره کرد.

منطقه حفاظت شده اکولوژیکی خط ساحلی ابالون کاف

این منطقه اولین و بهترین منطقه حفاظت شده از جاهای دیدنی لس آنجلس است که پناهگاهی برای گونه های در حال انقراض مانند ستاره دریایی، خرچنگ، خارپشت  و گل های دریایی فراهم ساخته است. دو ساحل ماسه ای با ماسه های سیاه  ان  مناسب شنا کردن است. صخره های سنگی  با چشم انداز ساحل و دریا که در امتداد انها یک مسیر پیاده روی مخصوص وجود دارد. توریست ها ممکن است این شانس را داشته باشند که وال های مهاجر را ببینند.وال های ابی، خاکستری با پشتهای برامده در کناره های خط ساحلی ابالون کاف دیده شده اند. این ساحل  از سواحل لس آنجلس آمریکا دارای پارکینگ و میزهایی جهت استفاده توریست ها  است.

ساحل ال پورتو

این ساحل از سواحل لس آنجلس آمریکا در ابتدای محله ال پوترو واقع در منهتن کالیفرنیا واقع شده است.  به خاطر موج های بلند و دائمی که دارد مورد علاقه موج سوران با تخته و بدون تخته و همچنین قایق سواران ایستاده است و همین طور تورهای والبیال ساحلی ان دوستداران والیبال  را جذب خود می کند. مسیر پر پیچ و خم ماروین براید بیک محل مناسبی جهت پیاده روی، دوچرخه سواری ، اسکیت بازی با اسکیت کفشی و دویدن چه اهسته چه سریع است. از انجائیکه این ساحل کمتر شناخته شده است نسبتا ارام است و برای کسانی که به دنبال ساحلی ارام از مجموعه سواحل لس آنجلس هستند مناسب است. این ساحل از جاهای دیدنی لس آنجلس که فضایی ارام دارد مجهز به تعدادی سرویس بهداشتی ، دوش، غریق نجات و یک رستوران در مجموعه جاهای دیدنی لس آنجلس است.

ساحل کابریلو

این ساحل از سواحل لس آنجلس و از نمونه جاهای دیدنی لس آنجلس  بسیار ارام و خلوت و مشرف به جزیره سانتا کاتانالینا است.  کشتی های بزرگ باربری که راه خود را به سمت ساحل پیش گرفته اند به چشم می خورند. این ساحل مورد علاقه افراد خانواده و دوستداران قایق بادبانی است و هر انچه را که باید، دارد تا یک روز عالی را در ساحل بگذرانید. تورهای والیبال، سرویس های بهداشتی، غرفه های مخصوص اسنک، رستوران ، زمین بازی بچه ها، میزهای مخصوص پیک نیک و درنهایت قسمت های سایه  برای افراد گریزان از افتاب اسوختگی از امکانات این ساحل هستند. همچنین انواع ماهی در ان یافت می شود که ماهیگیران می توانند به ماهیگیری بپردازند و سپس ماهی خود را در سینکی که در این محل تعبیه شده بشویند. یکی از بزرگترین جذابیتهای این ساحل از سواحل لس آنجلس تماشای وال ها است. یک سطح شیب دار مخصوص قایق که سنگفرش شده  از پارکینگ به دریا هدایت می شود.

ساحل کانتی لاین

این ساحل شهرت خودرا به واسطه گروه بیچ بویز به دست اورد. نامی که این گروه  در اهنگ پر طرفدار خود " سا رفین یو_اس_ ای" خود در سال 1963 بر روی این جزیره گذاشتند. شهرت این ساحل به خاطر موج سواری با تخته و بدون تخته و همین طور قایق های بادبانی و قایق سواری ایستاده است.در مجموعه جاهای دیدنی لس آنجلس و از نمونه سواحل لس آنجلس آمریکا در واقع این خط ساحلی صخره ای در انتهای تنگه ای در کوه های سانتا مونیکو واقع شده است. این ساحل از مجموعه سواحل لس آنجلس آمریکا نیم مایلی و اب دریا به قدری زلال است که همه چیز در ان قابل رویت است و محل مناسبی برای غواصی است. انچه که غواصان را جذب می کند جنگل های تنک زیر اب و مرجان ها هستند و این در حالی است که افرادی که به این ساحل  می روند می توانند در کناره دریا به تماشای دلفین ها، وال ها، پرنده های دریایی، خوک های ابی  بنشینند. ماهی گیری زیر اب که روشی است سنتیی در این منطقه ازاد است و اکثر ماهیهای گرفته شده از نوع خاردار هستند.

ساحل هرموسا

این ساحل از نمونه سواحل لس آنجلس آمریکا در امتداد خلیج سانتا مونیکا به طول دو مایل کشیده شده است. این سواحل ماسه ای با  ابی پاکیزه و همین طور امواجی که نسبت به دیگر سواحل ملایم تر است محل مناسبی برای اعضاء خانواده است. موج سواران مبتدی و قایق سواران ایستاده به این محل می ایند تا مراحل ابتدایی ورزش خود را یاد بگیرند. تعداد زیادی تور والیبال درامتداد ساحل نصب شده است و توریست ها می توانند نظاره گربازی های حرفه ای  و نیمه حرفه ای بسیاری باشند. غریق نجات ها، سرویسهای بهداشتی و دوش ها از دیگر مواردی است که میتوان به ان ها اشاره کرد. دسترسی به پارکینگ کمی مشکل است اما می توانید در خیابان نزدیک به ان پارک کنید.پارکینگ به اندازه چند بلوک با این ساحل فاصله دارد.  ماهیگیران از طریق اسکله موجود در این ساحل تردد می کنند و در کنار این اسکله پیاده رویی وجود دارد که درختان نخل در دو طرف ان  قرار دارند. در این مسیر می توان رستوران ها ، بارها و فروشگاه ها را دید.

ساحل وپارک ائو کاریلو استیت

نام این ساحل برگرفته از نام بازیگر هالیودی است که برای هجده سال درکمیسیون ساحل و پارک کالیفرنیا به عنوان یکی از طرفداران پر و پا قرص حفاظت از محیط زیست فعالیت کرد.  این پارک بازسازی شده که منطقه ای ملی است بخش از کوههای سانتاموریو است   و خط ساحلی طولی برابر با یک و نیم مایل دارد که برای شنا ، موج سواری  و قایق بادبانی مناسب است. در این ساحل دستفروشان ساحلی نیز به چشم می خورند. در دریاچه های صخره ای کم عمق ان موجودات بسیار زیبای دریایی دیده می شود. هنگامی که موج ها فروکش می کنند  غارهای دریایی نمایان می شوند که محل خوبی برای کنکاش است. فیلم های زیادی  مانند گریسی واند یوژال ساسپکت ر این ساحل فیلمبرداری شده اند. کمپ موجود در این منطقه با درختان چنارتنومند پوشیده شده است.  برنامه های مخصوص کودکان و پیاده روی در طبیعت از دیگر مزایای این ساحل هستند. همجنین یک مرکز بسیار کوچک مخصوص بازدید کنندگان وجود دارد که در روی پنلهایی اطلاعاتی  را به تفصیل در مورد این ساحل در اختیار گردشگران قرار می دهد.

ساحل مالیبو لاگو استیت

این ساحلی است که از برخورد دریای ارام و سرزمین مالیبو مریک به وجود امده است. این ساحل مهمترین مکان برای موج سواری است و موج سواران را از سراسر دنیا جذب می کند. این ساحل محل بسیار زیبایی برای حمام  افتاب، شنا ، تماشای وال ها، و نظاره موجودات دریایی در دریاچه های صخره ای است. این موجودات توسط امواج به  این دریاچه ها می ایند . بازدید کنندگان می توانند از این ساحل به اسکله بروند و ماهیگیری کنند . صید ماهی سالتواتر در این منطقه ازاد است . حوالی این منطقه باتلاقی ساحلی مسیرهای پیاده روی وجود دارد که  می توان در ان ها به تماشای پرندگان پرداخت.  میزهای مخصوص پیک نیک وتابلوهای تبلیغاتی ادر دل طبیعت ز دیگر تمایزات این منطقه هستند.

سواحل لس آنجلس: ساحل منهتن

ساحل منهتن یکی از محله های ساحلی گران قیمت لس آنجلس با خانه های لوکس، رستوران های سوپر مدرن و غذاخوری های درجه یک است. تنها ساحل این محله در برنامه های تلویزیونی و فیلم های زیادی دیده شده است و مکانی زیبا برای گشت و گذار است و موج های بلند ان مناسب موج سواری است. می توانید با سگ به این ساحل بیایید و از اسکله به ماهیگیری بپردازید. در این اسکله یک اکواریوم کوچک اما جالب  است. این ساحل مورد علاقه طرفداران والیبال ساحلی حرفه ای است و شما می توانید مسابقات حرفه ای والیبال را در این ساحل ببینید. مسیر پیاده روی ان فقط مخصوص پیاده روی است و مسیری مخصوص دوچرخه سواران است که ورود با اسکیت کفشی  نیز ازاد است.

ساحل پارادایس کاو

ساحلی با ماسه های سفید که درتالابی در دامنه کوه های سانتا مونیکو واقع شدہ است.  ساحل پر پیچ و خمی که از تمامی امکانات برای گذراندن یک روزدوست داشتنی در ساحل بهره مند است. پارکینگ، سرویس های بهداشتی تمیز، صندلی های ساحلی، دوش ها و غریق نجات هایی که در طی روز در انجا مستقر هستند از امکانات این ساحل هستند. دقیقا در خود ساحل یک رستوران وکافه وجود دارد. از اسکله این ساحل می توان ماهی گرفت و در ان حمام افتاب گرفت یا قلعه ماسه ای درست کرد. این کرانه اقیانوس ارام به خاطر مناسب بودن برای شنا و موج سواری معروف است. سگ ها اجازه ورود به این ساحل را ندارند.

ساحل و منطقه حفاظت شده  پوینت دوم استیت

این منطقه جذابیت های بسیاری یرای بازدید کنندگان دارد. مسیر پیاده روی که در سرازیری بالای ساحل قرار دارد و مناسب حال اعضای خانواده  است و یک گذر گاه چوبی که به  منطقه ای منتهی می شود که  از انجا می توان همه جا را نظاره کرد.  چشم انداز ان بی نظیر است. روزهایی که اسمان صاف است جزیره کاتلین  و جای جای سواحل خلیچ سانتا مونیکو به خوبی از این ساحل قابل رویت است.. از ماه دسامبر تا اوریل این ساحل محل خوبی برای تماشای وال های خاکستری است . همچنین دلفین ها به طور معمول در این ساحل دیده می شوند. روی راه پله ای که به ساحل منتهی می شود شیرهای دریایی کالیفرنیا دیده می شوند که در حال لم دادن هستند. دریاچه های صخره ای جالبی که می توان در ان ها به کنکاش پرداخت. شنا ، موج سواری ، غواصی و همچنین  جمع اوری صدف ها در ساحل از دیگر سرگرمی هایی است که در این ساحل وجود دارد.

ساحل سانتا مونیکا استیت

ساحلی با ماسه های سفید و ابی زلال که طول ان به سه و نیم مایل می رسد و در مرکز ان یک اسکله تفریحی بزرگ واقع شده است. ازساحل می شود پیاده به سمت فروشگاه ها، رستوران ها و هتل های سوپر لوکس رفت . علاوه بر این امکانات، تسهیلاتی همچون چتر و صندلی ساحلی جهت اجاره برای بازدید کنندگان این ساحل موجود است . در این ساحل تجهیزات ژیمناستیک مخصوص کودکان و بزرگسالان  مانند  حلقه ، پارالل، طناب ژیمناستیک و میله افقی ژیمناستیک و همینطور تعداد بسیار زیادی تور والیبال یافت می شود. این تورها بر اساس نوبت در اختیار در خواست کنندگان قرار می گیرند. از ساحل ماروین برود توسط یک مسیر پیاده رو به این ساحل متصل است. در این مسیر دوچرخه سواری و اسکیت کفشی ازاد است.  شنا، موج سواری و حمام افتاب موجب شهرت این ساحل شده است.  اسکله سانتامونیکا شهرت جهانی دارد . شهر بازی، یک نوع مسابقه و سالن کنسرت روباز مخصوص فصل تابستان از دیگر امکانات این ساحل هستند.

ساحل ونیز

این ساحل ار مجموعه سواحل اقیانوس ارام است. به عنوان محلی دنج و ارام برای خلق اثارهنری و نواوری شناخته شده است. مملو از بازیگران و موسیقیدانان هالیود است. این ساحل به خاطر داستن بهشی مخصوص بنسازان معروف است جائیکه ابتدا ارنولد شوارتزنگر ان را کشف کرد. این ساحل دارای مسیر دوچرخه و اسکیت کفشی، مکانی به نام موج شکن ونیز،غریق نجات و موج سواری است. بیشتر بازدید کنندگان برای شنا یا حمام افتاب به اینجا نمی ایند انها به خاطر گذ رگاه چوبی می ایند که در امتداد ان هزاران نمایش خیابانی برگزار می شود و در غرفه های ان اقار هنری و صنایع دستی عرضه می شود. ساحل سالن های والیبال ، تنیس، بسکتبال و هندبال دارد . وهمچنین رمپ های مخصوص اسکیت برد که افراد برای مسابقات در انجا تعلیم می بینند.

ساحل زوما

این ساحل از مجموعه سواحل لس آنجلس بخشی از پارک ایالتی کوه های سانتا مونیکا در کالیفرنیا است. این منطقه به خوبی محافظت شده است بنابراین هوایی تمیز دارد و بسیار گسترده با تپه هایی پوشیده شده از جودوسر دریایی، فوک دریایی و شیر دریایی کالیفرنیا است. مسیر بیش از 350 نوع پرنده مهاجر از این ساحل می گذرد که همین امر موجب می شود علاقه مندان به تماشای پرندگان به این ساحل بیایند.  جای پارک در این ساحل به وفور یافت می شود و چندین ایستگاه  غریق نجات، سرویس های بهداشتی تمیز، غرفه های غذا دارد و مورد علاقه شناگران وطرفداران حمام افتاب است. این ساحل همچنین منسب ساخت قلعه های ماسه ای است. امواج ملایم ان مناسب حال موج سواران مبتدی است که تمایل دارند در محلی امن موج سواری را بیاموزند. این ساحل از جاهای دیدنی لس آنجلس مجهز به سالن های والیبال و محل مخصوص شنای کودکان است.

منبع: مجله همگردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hamgardi.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مجله همگردی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحل زیبای چانف در سیستان و بلوچستان + فیلم

استان سیستان و بلوچستان یکی از زیباترین استان های کشور با دارا بودن دریا، ساحل های زیبا، صخره های خشن، چشمه های آب گرم و ... مقصدی برای گردشگران نوروزی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • صفه خوانی؛ سنتی ریشه‌دار از میراث و فرهنگ رضوی
  • وضعیت خیابان‌های لس‌آنجلس پس از برگزاری مسابقه دوی ماراتن
  • وضعیت خیابان‌های لس‌آنجلس پس از برگزاری مسابقات دوی ماراتن
  • ساحل زیبای چانف در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • پسر ۱۵ ساله ایرانی به المپیک لس‌آنجلس می‌رود؟
  • مکان های تاریخی مشهد که باید بشناسید
  • درخواست آتش‌بس فوری و دایمی در مراسم اهدای جایزه رسانه GLAAD
  • درخواست آتش‌بس فوری و دایمی در مراسم اهدای جایزه رسانه
  • بسکتبال NBA | تورنتو واقعا ناامید کننده است!
  • تخلیه بار اولین کشتی حامل کمک‌ها در سواحل غزه