Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، مهدی فقیه(بازیگر سینما و تلویزیون):جشنواره ها کاری می کنند تا فیلمسازان به سراغ تولید بروند. همه چیز از فیلم کوتاه شروع می شود و این که در جشنواره به آن ها بها داده میشود، نقطه عطفی برای دیده شدن فیلمساز است.

* علیرضا جعفری (بازیگر سینما و تلویزیون):تقابل زندگی شهری با قطار و کلی آرزوهای قشنگ زندگی مردمان حاشیه راه آهن بستر خوبی برای فیلمسازی است که باید فیلمسازان آن را به تصویر در آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*علیرضا زرین دست (مدیر فیلمبرداری سینما): فلز و به خصوص ریل و همینطور تمام تجهیزات جنگی، ظرفیت فوق العاده ای برای فیلمسازی و عکاسی دارند. ترکیب بندی و پرسپکتیوی که در راه آهن وجود دارد، هنرمندان را شیفتۀ خود کرده است.

*مصطفی رزاق کریمی(مستند ساز): فیلم های زیادی با موضوع قطار و راه آهن داشتم که مهمترین آن ها «پلی به درازای تاریخ» و به تهیه کنندگی حوزه هنری است. سعی کردم تا در این فیلم به توانمندی های راه آهن در اقصی نقاط ایران بپردازم و بسیار نیز مورد استقبال مردم قرار گرفت و حتی در جشنواره ای در اسپانیا، جزو فیلم های برتر صنعتی قرار گرفت.

* خاطره حاتمی (بازیگر سینما و تئاتر): اصلی ترین لازمه های هنری را در قطار می توان دید و به نوعی ؛ فاصله، وصال و فراغ را در آن شاهدیم.

*فرهاد توحیدی(فیلنامه نویس سینما): تولیدات هنری جوابگوی خدمات رسانی راه آهن نیست. هر چه در این حوزه کار شود، باز کم است و باید در کارهای هنرمندان براهمیت راه آهن تأکید شود.

*فاطمه گودرزی (بازیگر سینما و تلویزیون): زیبایی راه آهن در خطوط موازی و پرسپکتیو آن نهفته است و مسیر و حرکت رو به افق، حس آیندۀ مبهمی را در میان انسان ها به تصویر می کشد و از این نظر بر جذابیت آن می افزاید.

*عزت الله رمضانی فر (بازیگر سینما و تلویزیون): حس راحتی و افزایش سرعت قطار های فعلی در مقایسه با گذشته قابل مقایسه نیست و روز به روز هم شاهد تغییرات زیادی را در ناوگان ریلی شاهد هستیم

*رضا ناجی (بازیگر سینما و تلویزیون): با بازی در فیلم "تونل 18 " که در خصوص مرحوم ریز علی خواجوی(دهقان فداکار) است با سرمایه نهفته در راه آهن و اینکه چه خدماتی این سازمان به مردم می دهد، بیشتر آشنا شدم.

503

جشنواره فیلم و عکس راه آهن مستند ساز فیلمسازی عکاسی تجهیزات جنگی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد

آفتاب‌‌نیوز :

تصاویری از سارا صوفیانی و همسر و دخترش در فاضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود ایران را برای همیشه ترک کردند.

سارا صوفیانی متولد ۲۶ فروردین ۱۳۶۴ در مشهد، بازیگر سینما و تلویزیون است؛ او همچنین همسر با امیرحسین شریفی تهیه کننده ایرانی است. شاخص‌ترین حضور صوفیانی در سریال روز‌های بی قراری به تهیه کنندگی همسرش می‌باشد او در این سریال با کاراکتر اصلی در نقش سارا ایفای نقش می‌کند.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • رقص آذری حامد آهنگی در مقابل مردم به همراه بازیگر پیشکوست سینما (فیلم)
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • ابتذال در سینما برآیند تقاضا است/ از کیهان بچه‌ها شروع کردم
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • بدهکاری سینما و تلویزیون به روز معلم
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم