Web Analytics Made Easy - Statcounter

برادر زاده رئیس جمهوری پیشین یمن برای نخستین بار با لباس نظامی دیده شد.

ایران آنلاین / «طارق محمد عبدالله صالح» برادر زاده علی عبدالله صالح رئیس جمهوری پیشین یمن برای نخستین بار با لباس نظامی در منطقه «المخا» دیده شد.

وی با «الحسن طاهر» استاندار الحدیده دیدار کرد. طارق صالح خواهان آن بود که فرماندهی نبرد منطقه الساحل علیه نیروهای انصار الله را به وی واگذار کنند اما با مخالفت مسئولان رو به رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت المشهد الیمنی گزارش داد که مذاکرات میان کشورهای عضو ائتلاف متجاوز عربستان برای دستیابی به تفاهمی در این خصوص ادامه دارد.

فعالان شبکه های اجتماعی نیز به استاندار الحدیده به دلیل انتشار عکسهایش در کنار طارق صالح انتقاد کردند. طارق صالح نیز به نشست های خود در عدن با فرماندهان نظامی تحت نظر فرماندهان ائتلاف متجاوز عربستان ادامه می دهد. / مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خوشبختانه با همکاری وزارتخانه‌های بهداشت و صمت مجوزهای لازم صادر شد و ما برای واردات تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان از ارز ترجیحی استفاده خواهیم کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: با همکاری دولت و مجلس رشد قابل قبولی در پرداختی بنیاد شهید به خانواده‌های ایثارگر اتفاق افتاد.

زارع پور: ظرفیت پهنای باند کشور حدود دو برابر شده است

وی ادامه داد: بعد از 10 سال مسئله تامین ارز برای خرید تجهیزات پزشکی برای ایثارگران و جانبازان که سال‌ها در گیر و دارهای اداری سرگردان بود، به نتیجه رسید. در این سال‌ها از ثبت سفارش و اجازه واردات تجهیزات پزشکی مورد نیاز جانبازان و ایثارگران که مشابه داخلی داشت، جلوگیری می‌شد و ما مجبور به واردات چمدانی این تجهیزات که در داخل هم یافت نمی‌شد، بودیم.

رییس بنیاد شهید ادامه داد: خوشبختانه وزارتخانه‌های بهداشت و صمت مجوزهای لازم را به بنیاد دادند. در جدول تخصیص منابع ارزی نیز برای واردات تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان از ارز ترجیحی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایه و اساس و ریشه قدرت امروز کشور، معلمان و اساتید هستند
  • تذکر مهم رهبر انقلاب به نیروهای نظامی از زبان فرمانده بلندپایه ارتش
  • رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش : هرکسی عاشق ایران است، هرچه در توان دارد، برای جوانی جمعیت پای کار بیاورد
  • نزدیکی به ناتو در دستورکار کشورهای بی‌طرف اروپا
  • خبر خوش قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • خبر قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • چرا BBC دیگر آن قدرت سابق را ندارد؟
  • اتحاد مثلث علیه منافع ایران/ بررسی تأثیرات توافق امنیتی میان آمریکا و عربستان بر روابط سعودی‌ها با ایران
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»