Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: هنوز آماری از مصدومین و کشته شدگان حادثه سقوط هواپیمای تهرانیاسوج نداریم.

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: هنوز آماری از مصدومین و کشته شدگان حادثه سقوط هواپیمای تهرانیاسوج نداریم.

غفور راستین با تایید سقوط هواپیمای تهرانیاسوج در سمیرم اظهار داشت: هنوز از شرایط مسافران این هواپیما اطلاعی نداریم و در مسیر این حادثه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بر اساس گزارشات واصله این هواپیما ساعت پنج بامداد از مدار خارج شده و بنا بر مشاهدات مردم در پادنای سمیرم سقوط کرده است. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003IA4

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از پروژه هواپیمای ۷۲ نفره چه خبر؟

آفتاب‌‌نیوز :

روح الله دهقانی فیروزآبادی روز چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت ماه - در حاشیه جلسه هیات دولت درباره هواپیمای ۷۲ نفره پروژه دانشگاهی دانشگاه امیرکبیر به خبرنگاران اظهار داشت: در کشور پروژه‌های متعدد دانشگاهی، غیر دانشگاهی و صنعتی برای ارتقای صنعت هواپیمایی کشوری در دستور کار است که از جمله آن‌ها پروژه هواپیمای ۷۲ نفره است که در ادامه ارتقای هواپیمای ۱۴۱ در دستور قرار دارد.

وی افزود: البته آن پروژه متوقف شد و تیم آن در بخش دیگری مشغول به فعالیت هستند. ولی رسانه استعمار پیر (بی بی سی) که کارش دروغ پراکنی است، بدون توجه، پروژه هواپیمای ۷۲ نفره را همان پروژه هواپیمای ۱۰۰ نفره که کارگروه آن را رییس جمهور تشکیل داده است، عنوان کرد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور تصریح کرد: رییس جمهور دستور تشکیل کارگروهی در خصوص پروژه هواپیمای ۱۰۰ نفره را دادند و وزارت صمت (صنعت، معدن و تجارت)، وزارت دفاع، وزارت راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی و ایرلاین‌های معتبر در این کارگروه حضور داشتند و جمع بندی این کارگروه بر این شد که هواپیمای به‌روز جت با حداقل ۱۰۰ نفر سرنشین طراحی شود و کار آن در حال انجام است.

دهقانی فیروزآبادی بیان داشت: زیرساخت‌ها و تجهیزات اصلی جت ۱۰۰ نفره احصا شده و پیش قرارداد‌های ۱۰ تا ۱۲ نمونه از آن تهیه شده است و به صورت محکم و جدی کار درحال پیش روی است.

 پروژه جت ۷۲ نفره‌ای که در نشست خبری اخیر معاون علمی رئیس‌جمهور مطرح شد یک پروژه دانشگاهی است که بیش از ۸ سال پیش در دانشگاه امیرکبیر تعریف شد و تا به امروز نیز این پروژه با فراز و فرود‌های زیادی همراه بوده، اما بی‌بی‌سی مدعی شد که توقف پروژه‌ای که دهقانی آن را اعلام کرده، همان پروژه ساخت جت ۷۲ نفره اعلامی از سوی رئیس‌جمهور در سال ۱۴۰۱ بوده است در حالی‌که پروژه مورد اشاره رئیس‌جمهور، پروژه‌ای مربوط به ۲ سال اخیر است. اما پروژه مورد اشاره معاون علمی رئیس‌جمهور، پروژه دانشگاهی ساخت جت ۷۲ نفره است که حداقل ۸ سال از عمر آن می‌گذرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • از پروژه هواپیمای ۷۲ نفره چه خبر؟
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • یک جنگنده اف - ۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • یک جنگنده اف-۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل