Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اورژانس کشور از سقوط یک فروند هواپیمای ATR72 شرکت آسمان در محدوده سمیرم اصفهان خبر داد و اعلام کرد: این هواپیما با حدود 65 مسافر از تهران عازم یاسوج بوده است.

پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد حادثه سقوط هواپیمای آسمان اظهار کرد: این حادثه مربوط به هواپیمای در حال پرواز در مسیر تهران ـ یاسوج بوده که از صبح امروز از رادار خارج شده و در منطقه سمیرم سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور 65 مسافر در این پرواز گفت:در پی سقوط هواپیمای تهران یاسوج در سمیره تیم‌های ارزیاب و امدادی اورژانس کشور فورا به محل اعزام شدند و هنوز اطلاعی از آنان در دست نیست.

هواپیمای 20 ساله سقوط کرد

هواپیمای ATR 72-212A شرکت آسمان در سال 2000 میلادی ساخته شده و با سن 18 سال و یک ماه در این شرکت مشغول فعالیت بود.

آماده‌باش پایگاه امدادی هلال‌احمر استان اصفهان

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال‌احمر از اعزام نیروهای امدادی سه پایگاه به محل حادثه خبر داد و گفت: نیروهای سایر پایگاه‌ها نیز به حالت آماده‌باش هستند.

اعزام بالگرد اورژانس به منطقه

مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز گفت: تیم واکنش سریع سازمان اورژانس کشور با چند بالگرد خود جهت امدادرسانی و ارزیابی در آسمان اصفهان به پرواز درآمدند.

وی اضافه کرد: با توجه به کوهستانی بودن منطقه امکان اعزام آمبولانس وجود ندارد و تنها دسترسی به منطقه از طریق بالگرد امکان‌پذیر است.

شرکت آسمان پاسخگو نیست

خبرنگار آنا برای بررسی بیشتر این موضوع با حسین علایی، مدیرعامل شرکت آسمان تماس گرفت که مسئول دفتر وی پس از پاسخگویی تلفن اعلام کرد: اطلاعات در خصوص این موضوع تنها از طریق روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام خواهد شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی سمیرم در جلسه کارگروه اشتعال شهرستان گفت: این تسهیلات براساس طرح‌های اشتغال پایدار به منتقاضیان داده می‌شود.
غلامحسین صابری، میزان اعتبار تسهیلات اشتغال ۱۴۰۲ را دویست و دو میلیارد تومان دانست و افزود: سال گذشته تعدادی از متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات نشدند که بانک‌ها امسال موظف به ارائه خدمات به آنها هستند.
شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار «لوه» در گلستان جان باخت
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • یک جنگنده اف - ۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • یک جنگنده اف-۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم