Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بانک تجارت در راستاي ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي و تسهيل دسترسي نابينايان عزيز به خدمات بانکي، تاکنون 17 باجه ويژه ارائه خدمات به نابينايان و کم‌بينايان را در شعب خود راه‌اندازي کرده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، هم اکنون 17 شعبه بانک در استانهاي يزد ، بوشهر، لرستان، گيلان، مازندران، مرکزي ، کردستان ، کهگيلويه و بوير احمد ، خراسان رضوي ، البرز ، اصفهان ، فارس ، آذربايجان شرقي ، قم ، قزوين و تهران(دو شعبه) آماده ارائه خدمات به نابينايان عزيز مي باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين باجه‌ها امکان دسترسي آسان به کليه خدمات شعبه‌اي براي شهروندان نابينا با استفاده از دستگاه‌هاي گويا، برجسته نگار و نمايشگرهاي بريل فراهم شده است. با راه‌اندازي اين باجه‌ها، مشتريان نابينا وکم بينا مي‌توانند بدون نياز به حضور همراه از کليه عمليات بانکي همچون افتتاح حساب، واريز وجه ، انتقال وجه و ... به صورت مستقل استفاده کنند. همچنين با توجه به موضوعاتي از قبيل کلاهبرداري و سوء استفاده افراد سودجو، راه‌اندازي سامانه بانکي نابينايان درسطح شعب مي‌تواند کمک شاياني به ارتقاء سطح امنيت در مبادلات بانکي اين مشتريان داشته باشد.
در اين خبر آمده است: هموطنان نابينا و کم بينا همچنين مي‌توانند از طريق وبسايت اين بانک به نشاني www.tejaratbank.ir به مهمترين خدمات و اطلاعات مورد نياز خود دسترسي پيدا کنند. استفاده از خدمات اينترنت بانک، دريافت نرم افزارهاي موبايل بانک تجارت، خدمات انتقال وجه، انواع خدمات کارت، فهرست شعب مجهز به خودپرداز گويا، دريافت شماره شبا، دريافت اطلاعات مربوط به خدمات و تسهيلات بانک تجارت، ارتباط با مديران و مرکز ارتباط مشتريان از جمله مهمترين خدماتي است که در بخش نابينايان و کم بينايان پايگاه اينترنتي بانک تجارت قرار گرفته است. همچنين در اين صفحه امکان دريافت نرم‌افزار رايگان NVDA (مبدل شنيداري آيکون‌هاي صفحات وب براي نابينايان) فراهم آمده و کاربران مي‌توانند از اين نرم‌افزار يا نرم افزارهاي مشابه براي تسهيل دسترسي به خدمات بانک تجارت و کسب اطلاعات لازم استفاده کنند.
گفتني است در آئين بزرگداشت روز جهاني نابينايان( روز ايمني عصاي سفيد) که روز دوشنبه بيستم و ششم مهر ماه در محل مجتمع پرديس قلهک برگزار شد، از بانک تجارت به سبب خدمت رساني تخصصي به نابينايان و کم بينايان با اهداء لوح و تنديس يادبود از سوي انجمن نابينايان ايران تقدير به عمل آمد
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری

به گزارش خبرگزاری مهر، نصرت الله نیکو با بیان اینکه یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی کشاورزی این استان در سال گذشته به سامانه نوین آبیاری مجهز شده است، افزود: این میزان اراضی کشاورزی در قالب ۴۹ طرح در سطح استان انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین یک هزار و ۹۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی در قالب ۱۳۰ طرح با میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصد در دست اجرا برای سامانه‌های نوین آبیاری است.

به گفته وی استان قزوین رتبه ۱۰ در سطح کشور برای اجرای سامانه‌های نوین آبیاری را به خود اختصاص داده است.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای اجرای طرح سامانه‌های نوین ابیاری تا کنون بیش از ۶۰ هزار هکتار از اراضی به سنانه نوین ابیاری تجهیز شده است.

نیکو اضافه کرد: تعهد اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در این استان ۳ هزار هکتار است که امیدواریم با تأمین بموقع اعتبار بتوان به این هدف دست یافت.

کد خبر 6087945

دیگر خبرها

  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی