Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@08:49:56 GMT

دستگیری عاملان توزیع طلاجات تقلبی در عجب‌ شیر

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۶۲۱۳۶

دستگیری عاملان توزیع طلاجات تقلبی در عجب‌ شیر

مراغه - ایرنا - فرمانده انتظامی عجب‌ شیر از شناسایی و دستگیری چهار کلاهبردار حرفه ‌ای و توزیع‌ کننده طلاجات تقلبی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحمان عبدی روز یکشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع سکه و پلاک طلای تقلبی در سطح شهر، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: ماموران با انجام تحقیقات فنی و پلیسی موفق شدند چهار متهم را در حین توزیع طلاجات تقلبی در بازار شهرستان شناسایی و دستگیر کنند.
وی گفت:در بازرسی بدنی از متهمان و بازرسی خودرو تعداد 13 عدد سکه ربع بهار آزادی، 76 عدد پلاک و چهار عدد انگشتر تقلبی به همراه تعداد هشت فقره چک بانکی به مبلغ 388 میلیون ریال و 18میلیون ریال پول نقد، یک دستگاه شوکر الکتریکی، دوقبضه سلاح سرد، دستگاه شنود، یک عدد ساعت مچی با قابلیت فیلمبرداری، یک عدد باطوم پلاستیکی، 27عدد قرص ترامادول و مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌ شیر با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان درخواست کرد هر گونه اخبار و اطلاعات و موارد مشکوک را با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند و تقدیر، پیشنهاد و انتقادات خود از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی را با سامانه تلفنی 197 دفتر نظارت همگانی با پلیس در میان بگذارند.
شهرستان عجب شیر با حدود 71 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار:شهرام ناعم وند**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/7485

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته (7 اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از 10 ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش