Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، پرواز ساعت 8 صبح تهران به یاسوج شرکت هواپیمایی آسمان صبح امروز از رادار محو شد. پرواز تهران به یاسوج و بالعکس هر روز انجام می‌شود و مدل این هواپیما ATR است. در پی این اخبار ابتدا مدیرکل روابط‌عمومی هواپیمایی آسمان در این باره اظهار داشت: فعلاً آخرین اخبار این است که این هواپیما از رادار خارج شده و در حال پیگیری موضوع هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اخبار تکمیلی، این هواپیمای ATR، پنجاه دقیقه پس از پرواز، از صفحه رادار محو شده و تاکنون اثری از هواپیما نیست.هواپیما دست‌کم 70 سرنشین داشته است. بر همین اساس در حال حاضر ستاد بحران در فرودگاه یاسوج تشکیل شده در حال بررسی ماجراست.

هواپیما ATR72 هواپیمایی آسمان

11.38/ معاون امداد و نجات هلال‌احمر اصفهان گفت: به دلیل نزدیکی استان فارس، بالگردها را از استان فارس درخواست کرده‌ایم.

11.33/ فرماندار سمیرم: هنوز نمیدانیم که هواپیما در سمیرم سقوط کرده یا در دنا/ اطلاعات اورژانس را ما نداریم/ تا دقایقی دیگر عازم منطقه میشویم.

11.30/ یک مقام مسئول شرکت آسمان: هواپیمای این شرکت به کوه دنا برخورد کرده و سقوط این هواپیما تایید می‌شود. تیم‌های جست‌وجو به محل حادثه اعزام خواهند شد.
حادثه در روستای کهنگان از توابع پادنا در 120 کیلومتری سمیرم اتفاق افتاده است.

 

 

11.25/ اعضای شورای مدیریت بحران شهرستان در حال اعزام به منطقه جهت بازدید هستند؛ از آن‌جایی که محل حادثه کوهستانی است، رسیدن به محل حادثه دشوار است.

11.17/ مجتبی خالدی در ارتباط با آخرین جزئیات سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج در سمیرم گفت:‌هنوز لاشه هواپیمای سانحه دیده پیدا نشده و به احتمال زیاد هواپیما در محدوده سمیرم سقوط کرده است.

10.49/ پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور در ارتباط با جزئیات سقوط هواپیمای آسمان اظهار داشت: این حادثه مربوط به هواپیمایی تهران ـ یاسوج بوده که از صبح امروز از رادار خارج شده و در منطقه سمیرم سقوط کرده است.

وی افزود: این پرواز 50 تا 60 مسافر داشته و هنوز از وضعیت آنها اطلاعی در دست نیست. 

10.43/ مدیرکل روابط عمومی آسمان در این باره به فارس گفت: فعلا آخرین اخبار این است که این هواپیما از رادار خارج شده است و در حال پیگیری موضوع هستیم.

طباطبایی بیان کرد: در حال حاضر تیم فرودگاهی در تهران و استان کهگیلویه و بویراحمد پیگیر موضوع است، بسیج نیروها انجام شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال سقوط این هواپیما وجود دارد؟ موضوع را تأیید کرد وگفت: هر احتمالی وجود دارد وهواپیمایی آسمان کماکان پیگیری موضوع است.

این هواپیمای ATR حامل 66 مسافر بود.

انتهای پیام/

این خبر درحال تکمیل است/ لطفاً به‌روز رسانی کنید... 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط درختان سطح شهر خرم‌آباد در پی وزش باد شدید (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقوع حادثه عجیب در کرمانشاه؛ پرت شدن موتور یک خودرو بعد از برخورد با درخت (فیلم) درخت نوبهار در کرمانشاه در آتش سوخت (فیلم) مچاله شدن پژو ۲۰۷ بعد از برخورد با درخت (فیلم)

دیگر خبرها

  • بوئینگ ۷۶۷ بدون چرخ جلو با دماغه در فرودگاه استانبول نشست!+ فیلم
  • فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول+فیلم
  • فرود اضطراری هواپیمای بدون چرخ در استانبول (فیلم)
  • این جنگنده ایرانی را با اف ۳۵ و اف ۲۲ مقایسه نکنید
  • آیا گوشی‌ها مقاومتر شده‌اند؟/ اگر گوشی موبایل از هواپیما سقوط کند، چه می‌شود؟ (فیلم)
  • سقوط درختان سطح شهر خرم‌آباد در پی وزش باد شدید (فیلم)
  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • (ویدئو) ماجرای بارش شگفت‌انگیز ماهی از آسمان یاسوج چه بود؟