Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@12:47:17 GMT

یک انتخاب سخت:مرسدس GLC کوپه یا ب‌ام‌و X4 (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۶۲۳۳۷

یک انتخاب سخت:مرسدس GLC کوپه یا ب‌ام‌و X4 (+عکس)

از زمانی که اولین تصاویر از ب‌ام‌و های جدید X4 به دستمان رسید، مرتب با خود کلنجار رفتیم که باوارایی‌ها  کدام استراتژی خود را به یاد ما می‌اندازند؟ و البته می‌دانیم مسئله سختی است که آن را از سرمان بیرون بیاوریم.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "کاراسکوپ"، هم‌اکنون برای اینکه از نظر قضاوت زودهنگام شما به دلیل طرفداری از مرسدس خارج شویم و به باز کردن اعتبار برای برند همیشه رقیب ب‌ام‌و، در بخش SUV -کوپه‌ها محکوم نشویم، باید بگوییم ب‌ام‌و در دنیای واقعی با آنچه که از این خودروسازی در دنیای مجازی مطالعه کرده و دریافت می‌کنید متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ب‌ام‌و X4 مدل 2019 الان بزرگتر، سبک‌تر و فناورانه‌تر ظاهر شده و شما انتظار دارید که  شاهد یک SUV در سطح پریمیوم آن باشید. از همه مهم‌تر X4 های جدید ویترین و تفسیر آخرین نسل از کوپه- SUV هایی هستند که جهان به نمایش آنها می‌پردازد و تناسب بدترکیب خود را زیر بدنه پر زرق و برق خود مخفی می‌کنند.

تا کنون تنها یک خودروساز دیگر تلاش کرده تا در این بخش ظاهر  SUV -کوپه‌های خود را با سقف‌های شیب‌دار و خطوط چین‌دار بهبود بخشد و آن کمپانی ستاره نشان بنز است که نتیجه تحولاتش را می‌شود در کوپه GLE  و GLC تماشا کرد. اما اینک این دو خودروی جالب بنز اینک به خون ب‌ام‌و x4 2019 تشنه هستند. چرا که طراحان ب‌ام‌و تلاش زیادی را برای تغییر اساسی در خودرو انجام داده‌اند.

در ادامه تصاویر این 2 خودرو برای مشاهده و مقایسه آمده است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی

مدیر جدید تیم‌های ملی دوومیدانی منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی طی حکمی، قاسمعلی فیروزی را به‌عنوان مدیر جدید تیم‌های ملی دوومیدانی منصوب شد.

فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس

پیش از این، هادی سپهرزاد این مسئولیت را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...
  • دلایل «پاریس» برای انتخاب اسلام + فیلم
  • اعتراف در اسپانیا: ‏VAR‏ ‏امسال اشتباه داشت!‏
  • تست تونل باد مرسدس بنز SLR مک لارن (عکس)
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • انتخاب مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی
  • (تصاویر) قطار سوپرلوکس مرسدس اکسپرس
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است