Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛پدر شهید محمود ابوتاکی در مراسم رونمایی از مستند "من هو الشهید التالی" با موضوع انقلاب به روایت شهدای بحرین که در پژوهشگاه باقرالعلوم مصلی قدس برگزار شد، با ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی گفت: از حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی از انقلاب بحرین تشکر می‌کنم و ملت بحرین قدردان این پشتیبانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر شهید انقلاب بحرین با اشاره به بیداری ملت بحرین افزود: ملت به خیابان‌ها آمدند و حرف خود را زدند و خواستار رفتن نظام آل‌خلیفه هستند و این رژیم باید به اراده ملت بحرین احترام بگذارد.

ابوتاکی، سلب تابعیت و زندانی‌کردن انقلابیون بحرینی را شیوه آل‌خلیفه برای مقابله با انقلاب بحرین دانست و عنوان کرد: وقتی نظام آل‌خلیفه نتوانست مقابل اراده ملت بحرین ایستادگی کند از نیروهای خارجی نظیر رژیم آل‌سعود استفاده کرد و به سلب تابیعت از مردم بحرین پرداخت و همچنین به مردم کشورهای خارجی تابعیت بحرینی داد.

کارگردان مستند "من هو الشهید التالی": این مستند روایت صادقانه شهادت مظلومان ملت قهرمان بحرین است

امین بابازاده نیز اظهار داشت: شهید آوینی جمله‌ای دارد که می‌گوید خون، ضامن بقای همه انقلاب‌ها می‌شود و زندگی در راز خون معنا پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه خون شهیدی که به زمین می‌ریزد به همه حیات می‌دهد، مطرح کرد: خونی که در رگ‌های ما وجود دارد زندگی ملکوتی ما را درست نمی‌کند و این خون شهید است که انقلاب را زنده نگه می‌دارد.

کارگردان مستند"من هو الشهید التالی" عنوان کرد: خون شهدای مبارز بحرینی سبب شده تا انقلاب بحرین 7 سال زنده بماند و به راه خود ادامه دهد، ملت بحرین پای خون شهدا ایستاده است.

وی با بیان اینکه خون شهید ظلم را نابود می‌کند،عنوان کرد: انقلاب 14 فوریه بحرین انقلابی است که پس از سال‌ها ظلم‌های گوناگون آل‌خلیفه انجام شد و پس از ریخته‌شدن خون علی المشیمع و فاضل المتروک سرآغازی برای حرکت ملت بحرین در میدان لولوء بود.

وی با بیان اینکه موضوعی که ما را با محور مقاومت متحد می‌کند "نه" به ظلم است، بیان کرد: افتخار می‌کنم که پسرم در راه انقلاب بحرین به شهادت رسید و فرزند من یکی از فرزندان ملت بحرین است که برای رسیدن اهداف این ملت به پاخواست.

بابا زاده تصریح کرد: در بحرین هیچ کسی نگفته است که به خیابان‌ها بیایید بلکه شهید روی زمین افتاده است و سبب شده تا برای مطالبه خون آن شهید به خیابان‌ها بیایند و خون شهدا پایه‌های رژیم آل خلیفه را به لرزه در آورده است.

وی افزود: انقلاب بحرین را شهدا ادامه می‌دهند و این موضوع سبب شده تا برای من شهدا از انقلاب مهم‌تر باشند و در مستند "من هو الشهید التالی" به جایگاه شهدای بحرین در انقلاب این کشور اشاره کردم.

کارگردان مستند "من هو الشهید التالی" تداوم راه شهدا را وظیفه مهمی دانست و اظهار داشت: باید راه شهدا را زنده نگه داریم و نگذاریم که به فراموشی سپرده شوند.

بابا زاده،کارگردان مستند، با اشاره به اهداف ساخت مستند "من هو الشهید التالی" گفت: هدف اصلی من از ساخت این مستند راویت صادقانه شهادت مظلومان ملت مبارز و قهرمان بحرین است.

انتهای پیام/ ح

سلب تابعیت مردم بحرین حربه آل‌خلیفه برای مقابله با انقلاب است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک

مستند «مسئله حجاب» امشب همزمان با سالگرد شهادت استاد مطهری روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری، امشب ساعت 18:45 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد.

ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم

مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1358 پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان درگلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • ببینید | «ابو جهاد» به روایت مستند
  • برای 20 سالگی درگذشت گل آقا
  • مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود
  • جای خالی آقای حرف حساب