Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@08:51:43 GMT

احمد قرقی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۶۲۶۸۶

احمد قرقی دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا از دستگیری احمد قرقی سارق موبایل و کیف‌قاپ سابقه‌دار بعد از دو ماه کار پلیسی خبر داد.

خبرگزاری فارس: سرهنگ دوم اسماعیل افشار اقدم رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در آذر سال جاری پس از موبایل‌قاپی از یک شهروند و بررسی فیلم سرقت موجود پلیس توانست هویت سارق به نام احمد قرقی که موبایل و کیف‌قاپ سابقه‌داری بود را شناسایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بعد از دو ماه کار پلیسی در یک اقدام عملیاتی مخفیگاه این سارق شناسایی و پلیس وی را دستگیر کرد.

رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا تصریح کرد: این کیف‌قاپ از غفلت شهروندان در خیابان‌ها و معابر سوءاستفاده کرده و در یک لحظه اقدام به سرقت می‌کرد.

سرهنگ افشار اقدم به شهروندان توصیه کرد که با توجه به روز‌های پایانی سال در حفظ وجوه نقدی خود دقت کامل داشته باشند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003IAM

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که با دستبرد به هشت منزل در شهر اصفهان ۱۵۰ میلیارد ریال اموال آنها را به سرقت برده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، رد پای سارق سابقه‌داری را در این سرقت‌ها به دست آوردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان، مخفیگاه سارق شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی سارق دستگیر و در بازرسی از محل اختفای وی بخش قابل توجهی از اموال مسروقه کشف شد.

سردار علینقیان‌پور تصریح کرد: سارق دستگیر شده در تحقیقات اولیه به هشت فقره سرقت منزل در شهر اصفهان اعتراف کرد و ارزش اموال سرقتی توسط این فرد ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در ارتباط با نگهداری از اشیا و اموال قیمتی خود توجه بیشتری داشته باشند و چنانچه قصد مسافرت دارند پیش از ترک منزل از قفل بودن درب و پنجره‌ها اطمینان حاصل و همسایگان مورد اعتماد خود را در ارتباط با مسافرت و خالی بودن منزل مطلع کنند.

کد خبر 746688

دیگر خبرها

  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • ابراز خرسندی شهروندان گچساران از مرمت و بهسازی گلزار شهدا + فیلم
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • دستگیری سارق درختان جاده حیدره همدان