Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از تشییع و تدفین پیکر پاک و نورانی 21 شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) در 11 نقطه از تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز یکشنبه کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها پیکرهای مطهر 300 شهید دوران دفاع مقدس در 29 استان کشور تشییع و به خاک سپرده خواهند شد که 21 تن از این شهدا در 11 نقطه از پایتخت تشییع و تدفین می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این اعلام، حوزه علمیه مشکات(شهرک پلائین تهران) روز ۹ اسفند میزبان یک شهید گمنام و صنایع مهام پارچین نیز روز دوشنبه ۳۰ بهمن میزبان دو شهید گمنام است که مراسم شب وداع دو شهید گمنام صنایع مهام پارچین روز یکشنبه ۲۹ بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهرک نامجو برگزار و مراسم تشییع این دو شهید نیز روز دوشنبه ساعت ۹ صبح در صنایع مهام پارچین برگزار خواهد شد.
همچنین صنایع ثامن الائمه(ع) نیز روز دوشنبه ۳۰ بهمن میزبان دو شهید گمنام است که مراسم شب وداع این دو روز یکشنبه ۲۹ بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهرک امام خمینی(ره) - انتهای اتوبان بابایی و مراسم تشییع آنان نیز روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ساعت ۹:۳۰ صبح در صنایع ثامن الائمه(ع) برگزار خواهد شد.
براساس این گزارش، مرکز آموزش تکاور ارتش روز سه شنبه اول اسفند میزبان دو شهید گمنام است که مراسم شب وداع این دو شهید گمنام دفاع مقدس روز دوشنبه ۳۰ بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه منازل سازمانی کوی ظفر(ارتش) و مراسم تشییع نیز روز سه شنبه ۱ اسفند ماه ساعت ۱۴ در مرکز آموزش تکاور نزاجا برگزار خواهد شد.
همچنین بوستان برکت انقلاب شهر بومهن نیز روز سه شنبه اول اسفند میزبان دو شهید گمنام است که مراسم شب وداع این دو شهید والامقام روز دوشنبه ۳۰ بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع اهل بیت (ع) بومهن برگزار و مراسم تشییع پیکر مطهر آنان نیز ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه اول اسفند از مسجد جامع اهل بیت(ع) به سمت بوستان انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
همچنین بوستان والفجر(منطقه ۱۵) روز سه شنبه اول اسفند میزبان سه شهید گمنام است که مراسم شب وداع آنان روز دوشنبه ۳۰ بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار و مراسم تشییع این سه شهید والامقام نیز روز سه شنبه اول اسفند ماه ساعت ۹ صبح از میدان شیرازی- خیابان مسلم به سمت شهرک والفجر برگزار خواهد شد.
براساس اعلام کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، دانشگاه آزاد پیشوا ورامین نیز روز دوشنبه ۳۰ بهمن میزبان دو شهید گمنام می باشد که مراسم شب وداع این دو شهید روز یکشنبه ۲۹ بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان(عج) ورامین برگزار و مراسم تشییع آنان نیز روز دوشنبه ۳۰ بهمن ساعت ۱۰ صبح از میدان سپاه ورامین به سمت دانشگاه آزاد پیشوا ورامین برگزار خواهد شد.
همچنین حوزه علمیه مروی(بازار تهران) روز سه شنبه اول اسفند نیز میزبان دو شهید گمنام است که مراسم تشییع آنان روز سه شنبه ۱ اسفند ماه ساعت ۹:۳۰ صبح از حوزه علمیه آیت الله مجتهدی به سمت حوزه ی علمیه مروی برگزار خواهد شد.
حوزه علمیه امام خمینی(ره) - (اُزگل) نیز روز سه شنبه اول اسفند میزبان دو شهید گمنام است که مراسم شب وداع این دو شهید روز دوشنبه ۳۰ بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع اُزگل برگزار و مراسم تشییع این دو شهید نیز روز سه شنبه ۱ اسفند ماه از سمت مسجد جامع اُزگل به سمت حوزه علمیه امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین صدیقی برگزار خواهد شد.
همچنین دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران(ولنجک) نیز روز دوشنبه ۳۰ بهمن میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس است که مراسم شب وداع این دو شهید روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا در جوار حسینیه سوخته درکه برگزار و مراسم تشییع آنان نیز روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ساعت ۸:۳۰ صبح از مسجد جامع اوین به سمت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران برگزار خواهد شد.
کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح همچنین اعلام کرد، شهرک انصار(منطقه ۲۱) روز سه شنبه اول اسفند میزبان یک شهید گمنام است که مراسم شب وداع این شهید والامقام دوران دفاع مقدس روز دوشنبه ۳۰ بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام رضا(ع) شهرک انصار برگزار و مراسم تشییع این شهید نیز روز سه شنبه ۱ اسفند ماه ساعت ۹ صبح از چهار راه صدف تهرانسر به سمت میدان کمال الملک برگزار شد.
این کمیته همچنین اعلام کرده است، به غیر از شهدای گمنام پیکر چند تن از شهدای شناسایی شده دوران دفاع مقدس نیز که از تهران به جبهه اعزام شده بودند، به زادگاه خود بازگشته و تشییع و تدفین خواهند شد.
کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر 300 شهید دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در هفته جاری در 29 استان کشور خبر داد.
اجتمام(1)**7029**169**تنظیم: فرهاد شرف پور **انتشار:علی حبیبی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۲۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران

دریافت 16 MB کد خبر 6097907

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • تشییع پیکر شهید گمنام در شهر نرجه
  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید گمنام در فرماندهی انتظامی تهران
  • تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر - یزد
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام در استان کرمان
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان