Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس جدیدی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا افزود: متاسفانه کادرفنی کشتی آزاد کشورمان در هنگام مصاف علیرضا کریمی با کشتی گیر روسی با بی‌تدبیری باعث شد که مدرک لازم برای برخورد با کشتی ایران در اختیار رقبا قرار بگیرد.

وی ادامه داد: فریادهای بی مورد کادرفنی کشتی آزاد کشورمان و ثبت و ضبط این فریادها و ارائه به کمیته ملی المپیک کشتی کشورمان را با مشکلات زیادی روبرو ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارنده نشان نقره المپیک آتلانتا گفت: مگر در زمان فدراسیون یزدانی خرم و قبل از آن کشتی‌گیران ما پیش از تقابل با کشتی‌گیران رژیم صهیونیستی برخورد نمی‌کردند چرا آن زمان چنین مشکلاتی برای ما به وجود نیامد؟

جدیدی اضافه کرد: به هر حال نحوه مدیریت این موضوع صحیح و مدبرانه نبوده است و نباید صورت مسئله را پاک کرد با کمی تدبیر می‌شد جلوی این همه هزینه را گرفت.

وی خاطر نشان کرد: به هر حال همه ما تابع سیاست‌های نظام هستیم و علیرضا کریمی هم باید بر اساس منافع ملی کشورش عمل کند.

قهرمان کشتی آزاد 1998 تهران در پایان در مورد وضعیت کشتی آزاد تاکید کرد: من ارزیابی خوبی از وضعیت کشتی ندارم به هرحال نتایج کسب شده طی سال‌های گذشته در رده های سنی مختلف نشان دهنده اوضاع کشتی کشور است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا +فیلم

حاضران در این تجمع با شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس به جنبش دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی ظلم و کشتار مردم بی دفاع غزه و فلسطین پرداختند.

دانشگاه‌های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست‌های حمایت دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند و در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیات علمی بازداشت شده اند.

تظاهرات گسترده دانشجویان علیه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه که از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، در مدت کوتاهی به چهل دانشگاه دیگر در آمریکا و سایر کشور‌ها از جمله فرانسه، کانادا و استرالیا نیز سرایت کرده است.

اما آنچه این روز‌ها در دانشگاه‌های آمریکایی و کشور‌های غربی می‌گذرد، نشان می‌دهد انقلابی بی‌سابقه برای تبدیل شدن به یکی از درس‌های ضدصهیونیستی تاریخ معاصر شکل گرفت.

این خیزش دانشجویی چنان زلزله‌ای به پا کرده که دولت آمریکا با خشونت هر چه تمام‌تر برای مقابله با این موج عظیم دانشجویی دست به کار شده و حتی اخیرا تهدید به ارسال نیرو‌های گارد ریاست‌جمهوری کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی در باتلاق سراشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید
  • رژیم صهیونیستی در باتلاق سرآشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید
  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا +فیلم
  • هدف قرار گرفتن کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ
  • حمله موشکی به کشتی مرتبط با رژیم اسرائیل
  • کشتی کانتینری در دریای سرخ با چند موشک هدف قرار گرفت
  • اخباری از حمله به کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در آب‌های یمن
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند