Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشتخوار گفت: تیم 15 نفره، سبک هاپکیدو و ksb رشتخوار در مسابقات استانی موفق به کسب 7 مدال رنگارنگ شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی پرتو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشتخوار در گفتگو با خبرنگار چهل ماه نیوز، گفت: تیم 15 نفره، سبک هاپکیدو و ksb رشتخوار در مسابقات استانی موفق به کسب 7 مدال رنگارنگ این دور از مسابقات در مشهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشتخوار با اشاره به اینکه در این مسابقات بیش از ۴۰۰ ورزشکار از سراسر استان شرکت داشتندف افزود: در این دور از مسابقات آقایان علی اصغر سالاری موفق به کسب مدال طلا، امید سالاری و کاظم محمدی و محمد رضا رمضانی مدال نقره و مصطفی حسن نیا و رسول سالاری مدال برنز ین دور از مسابقات را از آن خود کردند.

 

پرتو در ادامه با اشاره به کسب عنوان دومی این دور از مسابقات در بخش دفاع شخصی تیمی توسط ورزشکاران این شهرستان، اذعان داشت: تیم رشتخوار در بخش دفاع شخصی متشکل از حضور آقایان امید سالاری، کاظم محمدی و محمد رضا رمضانی ۳ ورزشکار دفاع شخصی این مسابقات مقام دوم استان در این رشته را نیز  کسب کرده است.

 

این تیم به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان رشتخوار و با همکاری باشگاه ثارالله با سرپرستی سعید حسین زاده به این دور از مسابقات اعزام شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا

دونده  مانع ایران توانست به مدال طلا رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده است.

در دومین روز این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان ایران برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کرد.

عیدیان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

این برای اولین بار است که دختران دوومیدانی ایران توانسته‌اند در قهرمانی جوانان آسیا مدال طلا کسب کنند.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم