Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@17:04:20 GMT

گلستان| ۳۲۶ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۶۳۱۲۱

گلستان| ۳۲۶ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: در کشور ۳۲۶ پروژه نیمه تمام توسط شرکت توسعه و نگهداری وجود دارد که تا ۱۰ سال آینده تکمیل خواهد شد و این پروژه‌ها همگی پروژه‌های کلان و بزرگ هستند. ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, حسن کریمی, ظهر امروز در حاشیه بازدید از مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس در جمع خبرنگاران در شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: با توجه به کمبود اعتبارات و کم توجهی در سنوات گذشته اقدامات خوبی صورت نگرفته و در هفته‌های آینده بخش خصوصی در این مجموعه فعال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی کشور تصریح کرد: نخستین بار است که از این مجموعه بازدید می‌کنم و پروژه و سرمایه بزرگی است, آن هم در شهرستانی که مردم آن عاشق سوارکاری و اسب هستند.

وی افزود: با بخش خصوصی مذاکرات اولیه انجام شده و اگر به توافق برسیم بازسازی اساسی در مجموعه انجام شود که هم برای ورزش‌کاران و هم برای ورزش دوستان مناسب خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی کشور تصریح کرد: اگر با بخش خصوصی به توافق نرسیم یک کار موقتی انجام خواهیم داد تا وضعیت سوارکاری به وضعیت قابل قبولی برسد و در شان نظام جمهوری اسلامی و مردم باشد.

وی تاکید کرد: وضعیت مالکیت و تعرضاتی که صورت گرفته نیز با بخش حقوقی پیگیری خواهد شد و حصارکشی آن نیز مورد بررسی واقع می‌شود.

کریمی یادآور شد: در سال 96 مبلغ, یک میلیارد و 250 میلیون تومان توسط وزارت ورزش و جوانان برای آسفالت محوطه سوارکاری و پارکینیک مصوب و به استان ابلاغ شد.

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی کشور گفت: در کشور 326 پروژه نیمه تمام توسط شرکت توسعه و نگهداری وجود دارد که تا 10 سال آینده تکمیل خواهد شد و این پروژه‌ها همگی پروژه‌های کلان و بزرگ هستند و 49 پروژه از این تعداد در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در دهه فجر 97 به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: زمین چمن شهرستان آزادشهر با هزینه شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی کشور خریداری و امسال در این شهرستان به بهره‌ برداری می‌رسد.

نور وردی توسلی, رئیس هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس هم در این بازدید اظهار داشت: 2 هزار اصله نهال در این مجموعه در سال جاری کاشته شده و تا پایان سال 2 هزار اصله نهال دیگر کاشته می‌شود.

وی افزود: با بازدید امروز مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی کشور قرار شد, هرس درختان تا 15 اسفند با هزینه این شرکت انجام شود.

انتهای پیام/م

R41471/P1486/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: امروز ۱۶ پروژه در قالب ۱۰۳ میلیارد تومان برای تولید حال خوب افتتاح می‌شود که طرح کوه نور صفحه با ۴۰ موضوع و ۱۰۰ نشان و در چهارهزار متر یکی از این پروژه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید ساکت امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت‌_ در آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی «کوه نور» و ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجمتع گردشگری صفه، اظهار کرد: تلاش ما این بود که قدمی در عرصه صنعت نشاط و تفریح در استان برداریم.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف، ادامه داد: امنیت و آرامش امروز ما مرهون همکاری سبزپوشان فرماندهی انتظامی و آتش‌نشانان، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، همچنین وجود سرمایه‌گذارانی است که بخشی از سرمایه‌های خود را با وجود خطرپذیری به این بخش اختصاص دادند و شعار «با هم بهتریم» را در این عرصه تجلی دادند و نقطه تعامل ما و این مجموعه سرمایه‌گذاران در صنعت گردشگری و نشاط و تفریح است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به گذشت ۸۸۸ روز از دوران خدمت خود در این مجموعه افزود: همت همه همکارانم در این مجموعه، ایجاد آرامش بیشتر و تفریح سالم برای مردم است و در این مدت نزدیک به سه میلیون نفر و یک میلیون خودرو به این مجموعه وارد شدند، همچنین ۶۰۰ هزار از تله کابین صفه استفاده کردند.

وی با تشکر از مجموعه هیئت مدیره این مجموعه گفت: هیئت‌مدیره در این عرصه ریسک پذیر با ما همراه شدند و نگاه و ظرفیت و تعامل خود را در اختیار ما قرار دادند.

ساکت بیان داشت: هدف شهردار تحقق «شهر زندگی» بوده است و باید در این مسیر حرکت می‌کردیم، از این‌رو در گام نخست استاندارد سازی سازه‌ها انجام شد، در گام دوم بهینه‌سازی صورت گرفت و تلاش شد شایسته مردم دیار نصف جهان ظرفیت‌های تفریحی توسعه پیدا کند.

وی تصریح کرد: در هماهنگی با اداره کل استاندارد و میراث فرهنگی و با همکاری و هماهنگی فراجا طرح‌ها با هدف طبیعت دوستی انجام شد و امروز پهنه صفه هر روز به بهانه طبیعت گردی و کوه گردی آغوش خود را برای فرهیختگان باز می‌کند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اضافه کرد: امروز ۱۶ پروژه در قالب ۱۰۳ میلیارد تومان برای تولید حال خوب افتتاح می‌شود که طرح کوه نور صفحه با ۴۰ موضوع و ۱۰۰ نشان و در چهارهزار متر یکی از این پروژه‌ها است و در کنار آن اصلاح بولینگ و ظرفیت‌های غذایی، گازکشی، برج پرچم و سالن بولینگ در این مراسم افتتاح شد.

کد خبر 749194

دیگر خبرها

  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • نیمی از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت و گاز است
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام