Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:25:26 GMT

مدیران باید نگاه خود را نسبت به مسائل روز عوض کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۶۳۱۸۷

مدیران باید نگاه خود را نسبت به مسائل روز عوض کنند

قزوین- استاندار قزوین گفت: برای حرکت با علم روز باید مدیران نگاه خود را تغییر دهند و با روش جدید و نو و استفاده از ایده های جدید حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی در جلسه اقتصاد مقاومتی که روز یکشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: سرعت رشد علم در دنیا بسیار بالاست و هر روز با پدیده های جدیدی علمی مواجه می شویم که حرکت ما نیز باید با این رشد و سرعت هماهنگ باشد درغیر این صورت عقب می مانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: هنوز در تعریف برخی مفاهیم مانند کارآفرین مشکل داریم و سرمایه گذار و کسی که ایده خلق شغل دارد را جدا نمی دانیم در حالی که کارآفرین کسی است که با خلاقیت و نوآوری می تواند کار ایجاد کند.

استاندار قزوین تصریح کرد: باید مدیران ذهن خود را نسبت به مسائل روز عوض کنند در حالی که بیشتر ما مدیران در گذشته سیر می کنیم و با این روند نمی توان کارهای مهمی چون استارت آپ ها را محقق کرد.

زاهدی گفت: چرا باید همچنان در برابر تغییرات مقاومت کنیم و هر پدیده جدید را مانع فعالیت خود بدانیم و احساس کنیم ما را حذف خواهد کرد و تا دیدگاه و نگاهمان را عوض نکنیم به جایی نمی رسیم.

وی اضافه کرد: در مفهوم اقتصاد مقاومتی اگر تعریف رهبری را توجه کنیم می توان به نتیجه رسید و با اتکا به درون و استفاده از تجارب دیگران در داخل متوقف نشویم.

استاندار قزوین بیان کرد: اگر قرار است یک روش نو و جدید انجام دهیم با روشهای قدیمی قادر به این کار نخواهیم بود لذا باید بدانیم در عصر کنونی تنها نسیتیم و در این دو ماراتن اگر سرعت لازم را نداشته باشیم از قافله عقب می مانیم.

زاهدی گفت:باید در استان یک مدل جدید را پیاده کنیم و طرحی نو در اندازیم و از طرح استارت آپ ها حمایت کنیم.

بخش خصوصی متولی راه اندازی استارت آپ ها بود

استاندار قزوین گفت: استارت آپ ها می تواند در حوزه تولید و اشتغال تحولی ایجاد کند اما بهتر است دولت خود را کنار بکشد و بخش خصوصی را میدان دهد و در قزوین اتاق بازرگانی متولی کار باشد و با تشکیل کمیته ای این موضوع را دنبال کند.

زاهدی بیان کرد: هرچند ارتباط صنعت و دانشگاه در کشور کم است اما در استان می توانیم این ارتباط را برقرار کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آستانه فرارسیدن روز شهادت استاد مطهری و روز معلم با خانواده شهید رجبعلی قربانی از شهدای معلم استان دیدار و گفتگو کرد.

 شهید رجبعلی قربانی هشتم فروردین ۱۳۳۸، در شهر قزوین به دنیا آمد، وی در رشته انسانی تحصیل کرد و به عنوان دبیر در مسیر اعتلای علمی دانش آموزان تلاش می‌کرد، سپس از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در چهارم دی ۱۳۶۵، در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید، پیکر این شهید والا مقام مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۸۰ تفحص شد و به آغوش خانواده بازگشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نقش ویژه ارتش در مقابله با تهدیدات خارجی کشور
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان‌دار است
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان دار است
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند