Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم از احداث ۲ پارک آموزش ترافیک برای دانش‌آموزان در شهر قم خبر داد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ استانها قم نظرات

عباس ذاکریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به اهمیت ضرورت ارتقای فرهنگ ترافیکی اظهار داشت: باید در کنار افزایش حمل‌ونقل عمومی، توسعه معابر و ساماندهی ترافیک شهر مباحث فرهنگی را در بین مردم و به‌ویژه کودکان و دانش آموزان ارتقا دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره آخرین وضعیت راه‌اندازی پارک‌های آموزش ترافیک برای دانش آموزان ابراز کرد: معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک برای سال 97 برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم را با همکاری معاونت خدمات شهری شهرداری انجام داده است تا طرح ایجاد دو پارک آموزش ترافیک در دو نقطه از بوستان‌های سطح شهر جانمایی و آماده‌سازی گردد.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: پس از ایجاد این پارک‌های آموزشی رایزنی‌ها و تعاملاتی با آموزش‌وپرورش نیز خواهیم داشت تا دانش آموزان مدارس مختلف سطح شهر قم از آن‌ها بازدید و از امکانات آموزشی آن جهت بالا بردن دانش اجتماعی و فرهنگ ترافیکی جامعه استفاده کنند.

وی با اشاره به توسعه روزافزون شهر قم و بالا بودن سرعت توسعه این شهر نسبت به سایر کلان‌شهرهای کشور تصریح کرد: وضعیت شهر قم با همکاری خانواده‌ها و نهادهای آموزشی و با فرهنگ‌سازی مناسب در نسل‌های بعدی، در آینده هم در بحث آلودگی هوا و هم سایر معضلات کلان‌شهرها مانند ترافیک شرایط بهتری پیدا کند.

ذاکریان اهمیت فرهنگ‌سازی ترافیکی در شهر قم را مدنظر قرار داد و عنوان کرد: متأسفانه مسائل ترافیکی در شهر به‌ویژه توسط موتورسواران رعایت نمی‌شود و حجم زیادی از بی‌قانونی‌ها، تخلفات و تصادفات مربوط به موتورسیکلت‌سواران است که باید در این زمینه دستگاه‌های استانی ورود کرده و اقدامات فرهنگی انجام دهند.

انتهای پیام/ح

R7854/P1357/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۳۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901135

دیگر خبرها

  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند
  • آموزش رایگان معلم بازنشسته به کودکان کار
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود