Web Analytics Made Easy - Statcounter


فراخوان بخش بین‌الملل هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر منتشر شد.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از ستاد خبری هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، متن فراخوان بخش بین‌الملل هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر به شرح زیر است:

از آن جا که زبان هنر در عرصه بین‌الملل، فرصت بیان ارزش‌های دینی، اسلامی‌و گفتمان‌ها ی بین‌المللی را فراهم می‌سازد، با عنایت به تبلیغات منفی رسانه‌های غربی علیه ایران و اسلام، انجام فعالیت‌های مختلف به خصوص در زمینه‌های فرهنگی و هنری بویژه مد و لباس اسلامی‌و فعالیت‌های بانوان هنرمند ایرانی ما را قادر خواهند ساخت تا  پیوندی ناگسستنی میان  جهانیان و  اسلام برقرار سازیم و با حضور موفق خود، زمینه ساز روشن شدن افکار عمومی‌نسبت به ذخایر فرهنگی – هنری ایران و نقش ایران اسلامی‌در تمدن اسلامی‌باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آستانه برگزاری هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، بخش بین‌الملل درنظر دارد تا بخش ویزه رقابتی را به بخش‌های مختلف خود اضافه کرده و به نفر اول طاووس طلایی اهدا کند.

این امر زمینه‌ها و شرایط مساعدی را مفروض خواهد بود که به چند مورد از آن اشاره خواهد شد:

۱-  ایجاد انگیزه برای حضور طراحان در عرصه‌های بین‌المللی

۲-  ایجاد انگیزه برای طراحان جهت ورود به بازارهای بین‌المللی

۳-  ایجاد ارتباط وسیع تر و موثرتر میان دبیرخانه بخش بین‌الملل و طراحان فعال در عرصه بین‌الملل

۴-  ایجاد پلی برای ارتباط هرچه بیشتر طراحان با بخش بین‌الملل جشنواره و حضور فعال در این بخش

۵-  شناسایی ظرفیت‌ها و امکانات موجود بین‌المللی در حوزه طراحان و فعالان حوزه مد و لباس اسلامی

۶-  رونق بخشیدن به بخش بین‌الملل از راه رقابتی و مسابقه ای

۷-  ایجاد جذابیت رسانه ای

۸-  تشویق طراحان برای حضور هرچه بهتر در برنامه‌های بین‌المللی در طول سال

بر این اساس، از کلیه طراحان و فعالان حوزه بین‌الملل دعوت به عمل خواهد آمد تا رزومه بین‌المللی خود را تا پنجم اسفندماه ۹۶ به دبیرخانه ارسال نمایند.

شرایط حضور در بخش بخش بین‌الملل- رقابتی:

_ ارسال رزومه به انضمام کلیه فعالیت‌های بین‌المللی حوزه مد و لباس.

_ لزوم وجود فعالیت‌های بین‌المللی  که منتج به خروجی علمی، عقد قرارداد و … شده باشد.

_ مقبول بودن فعالیت‌های بین‌المللی در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی‌ایران و سیاست‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

_ مستند بودن نتایج به دست آمده در حوزه بین‌الملل.

_ مؤثر بودن فعالیت‌های بین‌الملل حوزه مد و لباس.    

لازم به ذکر است که کلیه رزومه‌ها و مدارک در شورای راهبردی مد و لباس بین‌الملل بررسی و نتایج در روز اختتامیه اعلام خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت iif-iran.com مراجعه کنند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود

ایسنا/هرمزگان مدیر سابق مرکز اسلامی استان هرمزگان گفت: برای تحقق تمدن نوین اسلامی باید تمام ارکان جامعه اسلامی مشارکت کنند. نه شیعه و نه اهل سنت به تنهایی نمی‌توانند به این مهم دست پیدا کنند؛ بلکه باید با اتحاد برای تحقق این تمدن تلاش کرد.

حجت‌الاسلام احمدرضا باوقار امروز (هشتم اردیبهشت ماه)، در آئین تودیع و معارفه خود که در سالن جلسات حوزه علمیه بانوان برگزار شد، با ذکر این نکته که مسلمان باید بلند بیندیشد، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید حامی و پشتیبان یکدیگر باشند؛ اما متاسفانه امروز در مسئله غزه شاهد رفتاری غیر از این هستیم.

مدیر اسبق مرکز اسلامی استان هرمزگان بیان کرد: هموارسازی مسیر برای عینت‌بخشی به وحدت موجود در استان هرمزگان از جمله اصول اساسی برنامه‌هایم در مرکز اسلامی بود.

در استان هرمزگان بیش از ۲۰ حوزه علمیه شیعه و حدود ۵۰ مدرسه دینی اهل سنت داریم که در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و خدماتی فعالیت‌ می‌کنند.

وی، با اشاره به گستردگی فعالیت مرکز اسلامی، عنوان کرد:این مرکز در حوزه مساجد مانند مرکز رسیدکی به امور مساجد و در حوزه مدارس دینی مانند حوزه علمیه و مرکز خدمات فعالیت می‌کند که نشان دهنده حجم فعالیت‌ها است.

حجت‌الاسلام باوقار منشاء اختلاف را جهل دانست و اظهار کرد: اختلاف باعث عدم تحقق اهداف جامعه اسلامی خواهد شد و همین امر باعث شکست جبهه اسلام می‌شود به همین جهت باید وحدت اسلامی را عینیت بخشید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»