Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امور دانشجویان جهاد دانشگاهی از برگزاری اولین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان به زبان انگلیسی در اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه تهران خبر داد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کاظمی، رئیس سازمان امور دانشجویان جهاد دانشگاهی در نشست خبری مسابقات ملی مناظره دانشجویان گفت: اولین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان به همت جهاد دانشگاهی از سال ۹۰ آغاز به کار کرد که سه دوره اول به صورت متمرکز و کشوری برگزار شد و از دوره چهارم مرحله‌های استانی نیز به آن اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مسابقات مناظره ابتدا در گروه‌های ۴ نفره و با گذاره‌هایی که به این تیم‌ها داده می‌شود ثبت نام می‌شوند مدت مناظره هم ۳۲ دقیقه است و هر گروه در ۴ بخش به گفت و گو می‌پردازد.

رئیس سازمان امور دانشجویان جهاد دانشگاهی خاطر نشان کرد: امسال در ۲۵ استان و ۷ دانشگاه تهران دوره استانی‌ها برگزار شده که ۴۸۳ تیم در مرحله استانی شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: در هر منطقه ۱۶ تیم به مرحله کشوری راه پیدا کردند که در نهایت از هر منطقه ۴ تیم به مرحله نهایی راه یافتند که امسال از دانشگاه تهران فقط تیم دانشگاه علم و صنعت به مرحله نهایی رسیده و در مجموع ۱۲ تیم در مرحله کشوری به رقابت می‌پردازند.

کاظمی با اشاره به برگزاری مناظرات در این مرحله گفت: ۵۳۲ مناظره در مجموع مراحل مختلف این مسابقات برگزار شده که ۲۶۱ داور در مرحله استانی داوری مسابقات را برعهده داشتند.

وی اضافه کرد: ۱۰ درصد از دانشجویان شرکت کننده کارشناسی ارشد، ۸ درصد دکتری، ۸۲ درصد دانشجویان کارشناسی در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند که شرکت کنندگان ۶۴ درصد دانشگاه‌های وزارت علوم ۷ درصد دانشگاه آزاد و مابقی دانشگاه‌ها در این دوره شرکت کرده اند.

کاظمی در خصوص بیشترین آمار شرکت کننده استان‌ها گفت: چهارمحال و بختیاری، هرمزگان و یزد بیشترین تیم‌های شرکت کننده در هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره را داشتند.

رئیس سازمان امور دانشجویان سازمان جهاد دانشگاهی گفت: اختتامیه هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره ۶ تا ۸ اسفند به میزبانی دانشگاه علامه برگزار خواهد شدو بعد از پایان مرحله کشوری ثبت نام هشتمین مرحله این مسابقات آغاز خواهد شد.

وی افزود: هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره در ۴۰ مجموعه ۱۰ دانشگاه و ۲۹ استان برگزار می‌شود.

کاظمی همچنین از برگزاری اولین دوره مسابقات ملی مناظره به زبان انگلیسی در اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با همکاری دانشگاه تهران برگزار خواهد شد که بعد از پایان مرحله کشوری هفتمین دوره ثبت نام آن آغاز می‌شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: تیم برتر مسابقات ملی مناظره نشان خواجه نصیر مدال طلا و چهار میلیون تومان هدیه نقدی به غیر از جوایز مراحل قبل دریافت خواهد کرد همچنین نشان اخلاق به تیم اخلاق این دوره داده می‌شود و بیست میلیون ریال هم جایزه نقدی اعطا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی

 سید ابوالفضل حسینی  کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه به میزبانی دانشگاه تهران
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان فنی و حرفه‌ای
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • استقبال بیش از ۵۹ هزار دانش آموز یزدی از طرح ملی نجات آب
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم