Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد مراجعین انفرادی به سامانه Arsh.ir جهت اعلام آمادگی برای شرکت در طرح بین‌المللی «مادران آسمانی» تا امروز به حدود ۲۰۰۰ نفر از ۳۱ استان کشور و بیش از ۱۵۰ شهر رسیده است. ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ فرهنگی حماسه و پایداری نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، نهمین دوره طرح اسفندماه امسال مصادف با روز مادر با تجلیل از 30 هزار مادر شهید در سراسر کشور و در کشورهای عراق و لبنان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای این طرح از سال 89 آغاز شده است. 160 مجموعه مردمی در سراسر کشور در این طرح کمک می‌کنند. گروه‌های مختلفی از جمله هیئت‌های مذهبی، بسیج مدارس، گروه‌های دانشجویی، گروه‌های فرهنگی و حوزه علمیه در این طرح کمک کرده‌اند.

تعداد مراجعین انفرادی به سامانه Arsh.ir جهت اعلام آمادگی برای شرکت در طرح تا امروز به حدود 2000 نفر از 31 استان کشور و بیش از 150 شهر رسیده و تعداد مشخصات شهدایی هم که جهت دیدار و تجلیل از مادران بزرگوارشان در سامانه ثبت شده به تعدادی بالغ بر 3000 عدد رسیده است.

سامانه طرح بین المللی مادران آسمانی که از امسال جهت جلب مشارکت بیشتر مردمی راه‌اندازی شده است، مسیر جدیدی است تا علاوه بر مجموعه‌های مردمی که سابقا با اعلام آمادگی به اجرای داوطلبانه طرح می‌پرداختند، هر شخص حقیقی در هر نقطه‌ای از کشور بدون نیاز به اینکه عضو مجموعه، گروه یا تشکلی باشد بتواند با ثبت نام به عنوان «#خادم_الشهید» در گسترش این امر مبارک سهیم باشد.

لذا علاوه بر 3000 نفر خادم الشهیدی که در سال گذشته و به صورت مجموعه‌ای به همکاری با ستاد و اجرای طرح پرداختند، پیش بینی می‌شود امسال شاهد همکاری حدود 10.000 نفر از مردم عزیز کشورمان در این طرح باشیم. طرح بین‌المللی مادران آسمانی امسال با بازدید از 30.000 مادر شهید در ایام ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر در تهران، تمامی استان‌ها و کشورهای عراق و لبنان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

R1013186/P1013197/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهدای دفاع مقدس شهدای گمنام شهدای فتنه 88 شهدای مدافع حرم شهدای ترور

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ احمدی ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر و سالروز تشکیل بسیج این قشر در این هفته، گفت: فلسفه وجودی هفته کارگر تکریم کارگران به عنوان ستون فقرات کشور و پرداختن به موضوعات مربوط به جامعه کار و تولید است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان زنجان با اشاره به نقش بی بدیل کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مقابله با تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و جنگ ترکیبی اخیر افزود: کارگران همواره در میدان عمل بودند و با تلاش و ایثار در عرصه‌های تولید نقش آفرینی کرده‌اند.

وی در ادامه به مهمترین برنامه‌های هفته کارگر اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدای کار و تولید استان، دیدار با خانواده شهدای کارگری و معرفی شهدای شاخص استان و کشور، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی کارگران در شهرستان ابهر، میز خدمت کارگری (رفع موانع تولید و مشکلات قشر)، عیادت از بیماران بستری و کارگران آسیب‌دیده در بیمارستان تامین اجتماعی امام حسین (ع) استان، رزمایش شیفت ایثار با هدف توزیع بسته‌های معیشتی و کمک مومنانه، اعزام گروه‌های جهادی سفیران تولید به مدارس و برنامه راهیان پیشرفت توسط خواهران بسیجی قشر برخی از برنامه‌های پیش رو است.

برابر تقویم رسمی کشور از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هرسال به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک