Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بوشهر با قدردانی از حضور مردم و مسئولان در استقبال از شهدای گمنام در فرودگاه بوشهر گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ترویج روحیه شهادت طلبی در مسیر کمال انسانی است. ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ استانها بوشهر نظرات

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام با بیان اینکه شهدا برای حفظ اسلام و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند اظهار داشت: پیام شهدا حفظ اسلام، انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن، ولایت‌مداری، خدمتگذاری به مردم و پایداری مردم در مسیر انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه باردیگر استان بوشهر میزبان انسان‌های عرشی شده است افزود: این شهدا جان خود را تقدیم کرده‌اند تا دین اسلام و  نظام اسلامی، ارزش‌های انقلا و کشور پایدار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه شهدا برای حفظ اسلام و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند افزود: شهدا در راستای مبارزه هر چه تمامتر با جهان استکبار جوان خد را در طیق اخلاص گذاشتند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شهید، هدیه الهی است تاکید کرد: شهیدان هدایای الهی و باران رحمت خداوند هستند که در یک سرزمین نزول اجلال پیدا می‌کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری، با بیان اینکه حضور شهدای گمنام در استان بوشهر سبب عطرآگین شدن این استان به بوی ایثار و شهادت شده است گفت: ترویج اسلام ناب محمدی، روحیه ایثار، خدمتگذاری به اسلام و مسلمین و انقلاب اسلامی از  دستاوردهای مهم حضور شهدا در جامعه است.

نماینده ولی در استان بوشهر، فرهنگ شهدا را فرهنگ کرامت انسانی دانست و تصریح کرد: فرهنگ شهدا فرهنگ تعالی و بزرگی انسان است چراکه شهدا بزرگترین حرکت به سمت کمال انسانی انجام دادند.

امام جمعه بوشهر، شهادت را زیباترین شکل عروج انسان از دنیا  به آخرت دانست و تاکید کرد: شور و استقبال مردم از شهدا نشان دهنده روحیه حماسی برای حمایت از نظام، پایداری و و وفاداری به ارزش‌های شهداست.

انتهای پیام/ ت

R41363/P1336/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، به مناسبت فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت روزکارگر، معاون سیاسی امنیتی فرماندار میبد به همراه رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد، فرمانده بسیج کارگری و جمعی از مسئولین باحضور درمنزل خانواده شهیدان کمال جعفریان فیروز آبادی و اسداله رشیدی بارجینی، از صبر و استقامت این خانواده‌ها تجلیل و از آنها دلجویی کردند.


شهید کمال جعفریان درسال ۱۳۶۵ در شلمچه و درعملیات کربلای پنج و شهید اسدالله رشیدی بارجینی در سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین در منطقه شوش به درجه والای شهادت نائل شدند.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • استاد مجتهدی هم معلم و هم مولف بود
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است