Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان – یکی از کوهنوردان محلی در خصوص محل حادثه هواپیمای یاسوج - تهران گفت: محل حادثه نقطه ای بسیار صعب العبور است و امکان تردد در آن محل با وسیله نقلیه امکان پذیر نیست.

مهراب صابری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در این نقطه چندین بار کوه نوردی داشته است افزود: این محل از نقاط صعب العبور است که در حال حاضر شاهد بارش برف و بارندگی است و همین موضوع تردد به این محل را دشوار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پادنا در ۱۲۰ کیلومتری شهرستان سمیرم قرار گرفته است.

این کوهنورد سمیرمی در ادامه سخنان خود تاکید داشت: اعزام تا نزدیکی محل پادنا با وسیله نقلیه و خودرو قابل انجام است اما باید ادامه راه را با استفاده از تجهیزات لازم دنبال نمود.

وی همچنین هوای شهرستان سمیرم را هم اکنون برفی و بارانی اعلام کرد و گفت: متاسفانه در حال حاضر وضعیت جوی منطقه مناسب نیست و این موضوع اعزام بالگرد را در منطقه دشوار کرده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهرستان سمیرم که شهره جهانی دارد، محصول سیب و زنجیره تولید وابسته به این محصول است.

مهران زینلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، ضمن بازدید از پروژه سردخانه و سرتینگ قائم اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهرستان سمیرم که شهرت جهانی دارد، محصول سیب و زنجیره تولید وابسته به این محصول است.

وی افزود: امروز از مراحل احداث یک واحد تولیدی در شهرستان که در حوزه محصول سیب فعالیت خواهد کرد بازدید کردیم که برنامه‌ریزی شده تا پایان تابستان سال‌جاری به بهره‌برداری برسد، امیدواریم این واحد تولیدی منشأ خیر و برکت در منطقه باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: با راه‌اندازی این واحد به لحاظ ذخیره سازی محصول سیب و تکمیل زنجیره تولید در شهرستان شاهد ارزآوری بیشتر و اشتغالزایی خواهیم بود از این رو با همراهی فرماندار شهرستان، درصدد رفع و کاهش چالش‌های این واحد تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 751233

دیگر خبرها

  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • فرار از سقوط: یونیون دست به دامن مربی زن!
  • حادثه دلهره آور یک هواپیما هنگام فرود (فیلم)
  • حادثه برای یک هواپیما در هنگام فرود + فیلم
  • آمادگی استان اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان هستیم
  • ماجرای مفقودی یک کارگر شهرداری ؛ جستجو ادامه دارد