Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همه ما واقعا هواپیماهای کاغذی را دوست داشتیم و هنوز هم اکثرمان با دیدن آن یاد ایام کودکی می‌افتیم.

اکنون یک استارتاپ به نام "پاورآپ"(PowerUp) رویای کودکی ما را تحقق بخشیده و ما می‌توانیم با نصب یک کیت بلوتوث روی هواپیما، آن را از طریق گوشی هوشمند خود هدایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"شای گویتین"(Shai Goitein) مخترع این کیت است. حرفه وی طراحی صنعتی است و این کار را با ترکیب احساس و علاقه خود به هواپیما، اوریگامی و تکنولوژی برای کودکان انجام داده است.برای هدایت این موشک، ماژول را با گوشی هوشمند خود از طریق بلوتوث همگام می‌کنیم و اپلیکیشن آن را باز کرده و آغاز به کار می‌کنیم.

این نرم‌افزار نه تنها به شما افق مصنوعی و اطلاعات محدوده‌ای را نشان می‌دهد، بلکه هنگامی که گوشی را از چپ به راست حرکت می‌دهید، موشک نیز به همان جهت حرکت می‌کند. در واقع گوشی تبدیل به سکان هدایت موشک کاغذی می‌شود.

با هر بار شارژ از طریق یک پورت میکرو یو.اس‌.بی، حدود 10 دقیقه قادر به پرواز خواهید بود و به لطف جنس لاستیک و فیبرکربن موشک، مهم نیست که فرود چگونه باشد و چه تعداد برخورد با اشیای مختلف و زمین داشته باشد.

بیشتر بخوانید: دوربین معلق هوشمند؛ نگهبان خانه+تصاویر

این شرکت ابتدا هواپیمای کاغذی قابل کنترل توسط گوشی‌های هوشمند خود را سال 2014 معرفی کرد، اما اکنون در دسترس همه است."پاورآپ" اعلام کرده است که خرده‌فروشی و پیش‌سفارش آن از همین ماه فوریه آغاز خواهد شد و قیمت آن از 29 تا 37 دلار خواهد بود.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

کنترل موشک کاغذی با موبایل

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز هواپیمای شرکت آتا از مشهد به تهران، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه مشهد بازگشت.

به گزارش مشرق، حسن جعفری افزود: پرواز شماره ۵۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

جعفری افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • کاربرد قفل کرکره برقی هوشمند
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • توزیع ۶۶ هزار تذکره در دایکندی
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • (ویدئو) آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی قدیمی؛ ۱۷ روز دیگر
  • تبدیل ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل