Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ثبت‌نام برای پذیرش دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی از روز گذشته آغاز شده و تا پایان روز چهارشنبه ۲ اسفند‌ماه ۱۳۹۶ ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داوطلبان ثبت‌نام پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ از روز گذشته برای ثبت‌نام در پذیرش این دوره اقدام کردند و تا چهارشنبه ۲ اسفندماه نیز برای ثبت‌نام مهلت درنظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داوطلبان باید پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام اقدام و پس از تکمیل اطلاعات ثبت نام از اطلاعات ثبت نامی و کد رهگیری خود پرینت تهیه کنند.
داوطلبان در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل در روند ثبت‌نام می‌توانند با شماره ۰۲۶-۳۶۱۸۲۳۸۳ تماس گرفته یا از طریق سیستم پاسخگویی اقدام کنند.
داوطلبان باید سریال ۱۲ رقمی ثبت‌نام پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ به مبلغ ۲۰۰ هزار ریال معادل بیست هزار تومان را از قسمت خرید کارت تهیه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، راضیه سلطان عباسی افزود: داوطلبان می‌توانند برای نام نویسی بصورت غیر حضوری به درگاه paziresh.whc.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۵۴۷۶۷۰۰ تماس بگیرند.

وی گفت: داوطلبان همچنین برای نام نویسی حضوری می‌توانند به آدرس؛ خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی، مدرسه علمیه الزهراء (س) مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

عباسی افزود: تحصیل رایگان، اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)، تحصیل در مقاطع عالی، بهرمندی از خوابگاه و مهدکودک از مزایای نام نویسی در حوزه‌های علمیه خوهران است.

دیگر خبرها

  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام