Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستور بررسی ویژه و فوری نحوه برگزاری آزمون نیرو‌های شرکتی در یاسوج صادر شده است و با متخلفان به صورت قاطع برخورد می‌کنیم.

 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون استخدامی نیروی شرکتی مورد نیاز بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی در دو دانشگاه یاسوج و دانشگاه آزاد اسلامی با حضور 3607 دواطلب آغاز شد که به دلیل  نرسیدن سئوالات تخصصی نیمه تمام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  یکی از دانشجویان دانشگاه یاسوج در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، در این خصوص گفت: تعدادی از فارغ التحصیلان برای آزمون شرکتی در علوم پزشکی و بیمارستانی که قرار است در یاسوج افتتاح شود، شرکت کردند.

وی افزود: اصول نیروهای شرکتی این است که با توجه به شرایط پیمانکار نیاز به آزمون ندارد؛ اما قرار شد برای جذب نیرو در این خصوص آزمونی برگزار کنند.

این فعال دانشجویی مطرح کرد: در روز آزمون سئوالات عمومی بین متقاضیان پخش می شود و بعد از جواب دادن به این سئوالات شرکت کنندگان به مدت 20 دقیقه منتظر سئوالات دروس تخصصی می شوند که بعد از 40 دقیقه سر و صدای شرکت کنندگان در می‌آید؛ در بخش خانم ها که در دانشگاه یاسوج آزمون برگزار می شد، سئوالات تخصصی را ارائه داده بودند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
وی خاطرنشان کرد: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی در کمترین زمان ممکن خود را به محل برگزاری آزمون رساند تا بلکه بتواند شرایط را آرام کرده و با تاخیر چند دقیقه‌ای آزمون سئوالات تخصصی را برگزار کند؛ اما امکان ادامه روند امتحان با وجود داوطلبان عصبانی وجود نداشت.

اورنگ ایلامی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، به اتفاقات آزمون  نیروهای شرکتی واکنش نشان داد.   رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دستور بررسی ویژه و فوری نحوه برگزاری آزمون نیروهای شرکتی در یاسوج را صادر کرده و با متخلفان به صورت قاطع برخورد می کنم.

اورنگ ایلامی بیان کرد: تمام تلاش در این مدت، باوجود همه مقاومت های صورت گرفته جذب نیروهای شرکتی در قالب آزمون، با رعایت عدالت و فضای رقابت بوده است؛ بنابراین در این راستا تاکید می کنم، اتفاقات روی داده نمی تواند ادامه این روند را که خواست همه مسئولان دلسوز و مردم عزیز است را با چالش روبرو کند.

وی افزود: آزمون بکارگیری نیروهای شرکتی 27 بهمن ماه نیز، ابطال و حداکثر ظرف یک ماه آینده در چارچوب قوانین و مقررات و با رعایت کامل حقوق داوطلبان گرامی مجددا برگزار می شود.

گفتنی است، در حالی که در گذشته نیروهای شرکتی مورد نیاز تمامی دستگاه‌های اجرایی استان بدون برگزاری آزمون و ضوابط خاصی جذب می‌شدند و این مسئله نگرانی و اعتراض مردم را نیز به همراه داشت؛ اما اورنگ ایلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصمیم گرفت با یک رعایت عدالت را حتی در استخدام‌های شرکتی رعایت کند؛ آزمونی که بنا به دلایل نامشخص ناتمام ماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت

وزیر بهداشت با اشاره به اجرای مصوبات برنامه هفتم توسعه در زمینه افزایش ظرفیت پذیرش دستیاری، گفت: این ظرفیت امسال ۱۲ درصد افرایش خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، بهرام عین اللهی در حاشیه برگزاری پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی، با اشاره به رقابت بیش از ۱۲ هزار پزشک در این آزمون تخصصی، تصریح کرد: تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در این آزمون ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر است که از این تعداد ۶۴۲۴ نفر یعنی ۵۲ درصد شرکت کنندگان خانم ها و ۵۹۳۴ نفر یعنی ۴۸ درصد شرکت کنندگان را آقایان تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در ۲۹ حوزه امتحانی در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به طور همزمان برگزار شد، افزود: داوطلبان شرکت کننده می توانند در ۲۷ رشته تخصصی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند.

عین اللهی با اشاره به اجرای مصوبات برنامه هفتم توسعه در زمینه افزایش ظرفیت پذیرش دستیاری، بیان کرد: در دولت مردمی این ظرفیت افرایش یافت، به طوریکه در سال گذشته ظرفیت پذیرش از ۳۲۰۰ نفر به بیش از ۵ هزار نفر افزایش پیدا کرد، امسال نیز ۱۲ درصد افرایش خواهیم داشت.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: طراحی آزمون دستیار تخصصی پزشکی بسیار علمی و فشرده از چندماه قبل توسط اساتید برجسته انجام شده و اقدامات امنیتی لازم نیز صورت گرفته است. در این راستا دفترچه آزمون در سه گروه طراحی می شود و تا زمان برگزاری آزمون محرمانه باقی می ماند. این آزمون نیز در کمال صحت و سلامت و به دور از حاشیه برگزار شد.

عین اللهی درمورد رشته هایی تخصصی که نیاز به پذیرش دستیار دارد، گفت: در سال گذشته سه رشته اطفال، طب اورژانس و بیهوشی نیاز به تکمیل ظرفیت داشت که در شورای آموزش پزشکی و تخصصی تصمیم گرفته شد که این رشته ها به صورت مستقیم از دوران کارورزی پذیرش شوند که به تمام دانشگاه ها اعلام کردیم و تکمیل این رشته ها صورت گرفت.

به گزارش وبدا، وزیز بهداشت با اشاره به افزایش تعرفه ها از سوی دولت، گفت: این موضوع مشوق خوبی برای ورود دستیاران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت