Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: دستگیرشدگان حوزه موادمخدر این استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 12 درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ احمدرضا چگینی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در اراک افزود: در این مدت 13 هزار و 370 نفر در حوزه موادمخدر دستگیر شده اند که از این تعداد 207 نفر قاچاقچی، 2 هزار و چهار نفر توزیع کننده، 179 نفر حمل کننده، سه هزار و 840 نفر نگهدارنده و بقیه معتاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در سال جاری حدود هفت تن انواع موادمخدر از سوداگران مرگ در استان مرکزی کشف و ضبط شده که این میزان نسبت به مدت مشابه قبل تغییری ندارد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در این مدت 584 طرح پاکسازی نقاط آلوده در این استان به مرحله اجرا درآمده است.
سرهنگ چگینی اظهار کرد: انهدام 25 باند تهیه و توزیع موادمخدر، توقیف 197 دستگاه خودرو و 90 دستگاه موتورسیکلت از دیگر اقدامات در سال جاری است.
وی گفت: استان مرکزی در حوزه کشفیات موادمخدر رتبه 13 کشور را داراست.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: اعتیاد از آسیب های مهم و تهدیدهای جدی جامعه است که مبارزه موفقیت آمیز در این مسیر تلاش تک تک افراد جامعه را طلب می کند.
سرهنگ چگینی تاکید کرد: رسانه ها مسئولیت و وظیفه خطیری در امر آگاه سازی مردم از خطرات ناشی از سوء مصرف موادمخدر برعهده دارند که باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.
در سال جاری حدود هفت تن موادمخدر از سوداگران مرگ در استان مرکزی کشف و ضبط شده است.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده: مژگان حیدری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد

به گزارش قدس خراسان، سرتیپ محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، یک محموله موادمخدر را ردزنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه، خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را در یکی از خیابان‌های شهر مشهد متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در بازرسی از خودرو ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم زن و یک متهم مرد تبعه خارجی را نیز دستگیر کردند.

به گفته وی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان در بلوار توس نیز ۱۹۷ کیلوگرم حشیش کشف شد.

تقوی گفت: ۲متهم دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کاهش نقدینگی و تورم با تمرکز بانک مرکزی در حوزه ریال
  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • برنامه‌های وزارت صمت در حوزه صنایع خلاق موجب جهش تولید می شود
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • سیاست بانک ترکیه تغییر نکرد
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت