Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-18@04:42:45 GMT

تولید سالانه 200 هزار دستگاه سیتروئن

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۶۵۰۷۱

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر عامل شرکت سایپا سیتروئن در پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران با اشاره به صادرات 30 درصدی محصولات تولیدی این شرکت در آینده گفت: هدف شرکت سایپا سیتروئن توسعه همه جانبه از طریق آموزش، رسیدن به استانداردهای جهانی در تولید و توسعه محصول و بهبود فرآیند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فریبرز شهباز اهداف راهبردی این مجموعه را قرار گرفتن در بین 5 شرکت برتر گروه خودرو سازی پژو سیتروئن در دنیا از نظر کیفیت و بهره وری بیان کرد و افزود: این شرکت تلاش خواهد کرد تا رتبه نخست کیفیت محصول و ارائه خدمات مطلوب در فروش و خدمات پس از فروش را در بازار داخلی کسب کند.
وی سابقه همکاری گروه خودروسازی سایپا با سیتروئن فرانسه را بیش از نیم قرن برشمرد و افزود: با اتکاء به این سابقه طولانی، شرکت مشترک سایپا و سیتروئن در اردیبهشت ماه امسال آغاز به فعالیت نموده و این شرکت هم اکنون در حال طراحی فرآیند های مهندسی و عملیاتی جهت تولید نخستین محصول سیتروئن در ایران می باشد.
وی Citroen C3 نخستین محصول تولیدی در ایران  را خودرویی زیبا در کلاس جهانی برشمرد و گفت: این خودرو دارای حدود هزار و 300 کیلوگرم وزن موتور 1600 سی سی توربوشارژ با توانایی تولید 165 اسب بخار است.
شرکت تولید خودرو سایپا کاشان در سال 1389 تاسیس و با ظرفیت تولید حدود 200 هزار دستگاه خودرو در سال و اشتغال 3000 نفر نیروی انسانی به صورت مستقیم بزرگترین شرکت خودرو سازی در خارج از استان تهران است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی ۲ محصول خود را اعلام کرد. در این طرح فروش، ۲ محصول این شرکت شامل جک J۴ و کی ام سی T۸ به فروش می‌رسند.

 بر اساس اعلام شرکت کرمان موتور این شرکت فروش اقساطی خودرو پیکاپ T ۸ را از ۲۹ فروردین تا سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز کرد. قیمت خودرو تی۸ برای سال ۱۴۰۳ مبلغ یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان اعلام شده است.

فروش خودرو پیکاپ کی ام سی T ۸ با پیش پرداخت ۸۴۷ میلیون تومانی و دوره‌های بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه اعلام شده است. مدل خودرو سال ۱۴۰۳ و سند محصول در رهن شرکت کرمان موتور خواهد بود. جریمه تاخیر در تحویل خودرو نیز ماهیانه ۳ درصد می‌باشد. زمان تحویل خودرو پیکاپ T ۸ به خریداران ۶۰ روز کاری خواهد بود.

جدول فروش خودرو پیکاپ T ۸ 


همچنین فروش اقساطی خودرو سواری جی۴ نیز از ۲۹ فروردین تا ۳ اردیبهشت از سوی کرمان موتور انجام می‌شود. قیمت خودرو سواری جی۴ برای سال ۱۴۰۳ مبلغ ۷۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است. فروش خودرو جی۴ با پیش پرداخت ۵۴۱ میلیون تومانی و دوره‌های بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه اعلام شده است.
 
زمان تحویل خودرو جی۴ به خریداران ۶۰ روز کاری خواهد بود و رنگ خودرو‌های سواری جی۴ نیز سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه‌ای متالیک اعلام شده است.

جدول فروش خودرو جی۴

منبع: عصر ایران 

tags # خودرو سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • تشخیص بیماری‌های استخوانی با دستگاه ایران‌ساخت
  • طراحی دستگاهی برای آنالیز توزیع فشار در کف پا
  • تولید سالانه بیش از ۲۵هزار تن زردآلو در باغات لرستان
  • وزیر صمت: خودروسازان متخلف به قوه قضاییه معرفی می شوند
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • تولید سالانه ۲۵هزار تن زردآلو در باغات لرستان
  • پولیش رنگ نانویی به کمک خودروسازان آمد