Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@10:22:22 GMT

۱۰ دفتر تسهیل گری در استان البرز راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۶۵۶۸۶

۱۰ دفتر تسهیل گری در استان البرز راه اندازی می شود

کرج- معاون اداره کل اجتماعی استانداری البرز گفت: ۱۰ دفتر تسهیل گری با رویکرد اجتماع محور در استان البرز راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو ارتقایی در جلسه ستاد بازآفرینی استان البرز که پیش از ظهر یکشنبه در سالن شهدای دولت استاندادی البرز برگزار شد، با بیان اینکه رویکرد جدید وزارت راه و شهرسازی استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی در زمینه بهسازی بافت های فرسوده است، اظهار کرد: دولت با تامین امکانات زیر زبنایی و شهرداری با تخفیف در عوارض درصدد اجرایی کردن این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با انجام این طرح، مسکن های احداثی با قیمت مناسب تری به اتمام و بهره برداری خواهد رسید، افزور: بافت فرسوده، بافتی است که در فرآیند زمانی طولانی شکل گرفته و  امروزه از لحاظ عملکردی با چالش هایی مواجه شده است.

وجود ۱۶۸ هکتار بافت فرسوده در ساوجبلاغ

در ادامه ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه ساماندهی بافت فرسوده برای توسعه شهری ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است، تصریح کرد:  ۱۶۸ هکتار بافت فرسوده در شهرستان ساوجبلاغ وجود دارد.

همچنین محسن محمدی سیرایی معاون اداره کل اجتماعی استانداری البرز در پایان  با بیان اینکه ۱۰ دفتر تسهیل گری با رویکرد اجتماع محور در استان راه اندازی خواهد شد، اظهار کرد: جای خوشحالی است که ساماندهی بافت های فرسوده با  اهداف اجتماع محور پیش برده شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۵۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور‌های مواصلاتی البرز لغزنده است، رانندگان احتیاط کنند

سرهنگ پیمان کرمی گفت: اکنون در ارتفاعات جاده کرج - چالوس شاهد بارش باران هستیم که سبب لغزندگی سطح محور شده است. وی بیان کرد: رانندگان باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند. سرهنگ کرمی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری نمایند. رئیس پلیس راه البرز در پایان افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود. باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • جاده چالوس باز است
  • شناسایی بافت تاریخی به گردشگران تسهیل شود
  • لزوم تسهیل شناسایی بافت تاریخی به گردشگران
  • راه اندازی سامانه نوبت دهی دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در قزوین
  • نوسازی ۴ هزار و ۳۲۳ واحد مسکونی در بافتهای فرسوده شهری گلستان
  • نوسازی ۴ هزار و ۳۲۳ واحد مسکونی در محلات هدف بازآفرینی شهری گلستان
  • ابهر بیش از ۴۴۰ هکتار بافت فرسوده دارد
  • لزوم ایجاد پایگاه‌های شغلی مجازی دانش بنیان و استارت آپ برای اشتغال
  • مشخص شدن بافت فرسوده تمام شهر‌های گلستان تا خرداد سال آینده
  • محور‌های مواصلاتی البرز لغزنده است، رانندگان احتیاط کنند