Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرل تعاون، کار و رفاع اجتماعی استان گلستان از توزیع ۳۴۸ هزار سبد حمایت غذایی برای افراد نیازمند تا پایان سال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ سعید مازندرانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در جمع خبرنگاران در خصوص تسهیلات این اداره کل در سال اخیر جهت ایجاد اشتغال، گفت: طبق بند الف و ب تبصره 18، سهمیه استان برای ارائه تسهیلات اشتغالزایی 427 میلیارد تومان بود که تا کنون 130 میلیارد تومان آن را به بانک ها معرفی کردیم که در حال بررسی و تکمیل مستندات برای دریافت وام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حدود 130 میلیارد تومان پرونده نیز در کارگروه های اشتغال استان در حال بررسی هستند و پیش بینی ما این است تا آخر سال حدود 250 میلیارد تومان مجموعا به بانک ها معرفی کنیم.

مازندرانی متذکر شد: در بحث اشتغال روستایی نیز 164 میلیارد تومان اعتبار با نرخ سود 4 تا 6 درصد در بخش اول به استان ما ابلاغ شده که تا کنون 284 متقاضی برای دریافت این تسهیلات، تشکیل پرونده داده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با بیان اینکه در سال جاری با رشد 20 برابری تسهیلات مشاغل خانگی مواجه بوده ایم، گفت: نزدیک به 19میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار برای استان گلستان با سود 4درصد و بازپرداخت3 ساله در نظر گرفته شده که از قِبَل آن 500 مجوز مشاغل خانگی ایجاد شده و تا کنون بیش از 2میلیادر تومان تسهلیات را دریافت کردیم و نگاه ما این است که تا آخر سال امکان دارد 50درصد از این تسهلیات جذب شود ضمن اینکه نظارت و پایش این تسهیلات نیز در دستور کار است.

وی همچنین خاطرنشان کرد:در بحث کارورزی نیز توانستیم 622 نفر کارورز به محیط های کارگری و بنگاه های اقتصادی استان معرفی کنیم که نسبت به سهمیه ما که 4هزار و 320 نفر است، نیازمند فعالیت بیشتر هستیم.

مازندرانی گفت: در سال 96 توانستیم 6 کاریابی جدید غیردولتی در شهرستان های استان ایجاد کرده و میزان ارائه مشاوره های حرفه ای و فنی را بیشتر کنیم که در این راستا به پنج شرکت مشاوره کارآفرینی در استان مجوز داده ایم.

مدیرکل اداره کار و تعاون استان گلستان تصریح کرد: خوشبختانه در سال جاری توانسته ایم نزدیک به 131 تعاونی جدید را ایجاد کنیم، برای 1150 نفر فرصت شغلی ایجاد کرده و بیش از 25میلیارد تومان نیز به تعاونی ها تهسیلات اشتغالزایی پرداخت کنیم ضمن اینکه 35هزار نفر ساعت نیز آموزش تخصصی به تعاونی ها دادیم.

مازندرانی در پایان ابراز کرد: تا آخر سال جاری در نظر داریم در بخش آسیب های اجتماعی و حمایت بیمه ای، سبد حمایت غذایی را بین 348هزار نفر از افراد نیازمند توزیع کنیم که سقف آن 120هزار تومان برای خانواده های 5نفره است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، یعقوب مظفری گلوگاهی در گفتگویی با بیان اینکه بیش از هزار و ۱۶۷ کیلوگرم موادغذایی غیر قابل مصرف و غیربهداشتی در این شهرستان کشف، جمع‌آوری و نابود شد، اظهارکرد: از ابتدای فروردین ماه تا کنون بیش از هزار و ۳۴۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۷۰۱ مورد سنجش مواد غذایی انجام شده است.

وی ادامه داد: در این بازدیدها، ۱۴۵ اخطار صادر شده و سه مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در روند تهیه، توزیع و نگهدای فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی گفت: شهروندان در هنگام خرید، نکات لازم همچون شرایط نگهداری، تاریخ انقضا و برچسب اصالت کالا را مورد توجه قرار دهند.

شایان ذکر است، شهرستان چناران واقع در ۵۴ کیلومتری شمال غربی مشهد با سه شهر چناران، سیدآباد و رادکان و ۶۳ روستای دارای بیش از ۲۰ خانوار، ۱۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901661

دیگر خبرها

  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • تاکید بر حمایت از کارگران سمنان تا سهم ۴۰ درصدی دانش‌آموختگان از اشتغالزایی
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی