Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شهرستان سراوان گفت: عملکرد دهیاران وشوراهای اسلامی در بیمه اجتماعی یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی آنها خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون، رحمان سجادی با بیان اینکه عملکرد دهیاران و شوراهای اسلامی شهر در بیمه اجتماعی یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی آنها خواهد بود، گفت : اگر مسئولان، شوراهای اسلامی و دهیاران  می‌خواهند به مردم منطقه خود خدمت کنند، صندوق بیمه اجتماعی بهترین فرصت خدمت‌رسانی به مردم زحمتکش و قشر آسیب پذیر جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با اشاره به ضرورت و اهمیت بیمه اجتماعی برای خانوارهای روستایی و عشایر در زندگی آینده آنها افزود: جایگاه بیمه اجتماعی در مسائل فردی‌، خانوادگی و  اجتماعی نقش مهمی در توسعه زندگی روستاییان دارد.
 
مسئول دفتر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شهرستان سراوان اطلاع‌رسانی دقیق‌، شفاف و همچنین متقاعد‌سازی و اعتماد‌سازی در روستاییان و عشایر را از اهداف اصلی  برگزاری نشست ها، توسعه  و معرفی صندوق برای اعضای ستاد دانست  و یادآوری کرد: اعضای ستاد صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و کشاورزان به عنوان سفیران صندوق به وظیفه خود که همان اعلام حقوق شهروندی به مردم محروم منطقه است، عمل کنند.
 
وی با بیان اینکه کشاورزان، روستاییان، عشایر و ساکنان شهرهای زیر 20 هزار نفر و رانندگان  شهرستان سراوان مشمول طرح بیمه اجتماعی می شوند، توضیح داد: شهروندان جهت عضویت و ثبت نام در این طرح بیمه ای به دفتر اداری صندوق بیمه اجتماعی به آدرس شهرستان سراوان_ روستای پره کنت _خیابان شهید بزرگ زاده روبروی منبع آب مراجعه کنند.
 
سجادی ادامه داد: خواسته ما توجه جدی همه مسئولان علی الخصوص شوراهای اسلامی و دهیاران به مقوله مهم بیمه که تضمین‌کننده آینده زندگی جامعه هدف شده است، می باشد.

وی در پایان از فرماندار، بخشدار ، شوراهای اسلامی و دهیاران خواست تا موضوع بیمه اجتماعی را با جدیت دنبال و با  صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر همکاری لازم را داشته باشند.
 
انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان

رئیس کمیته امداد شهرستان سراوان گفت: سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی برای دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد سراوان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره)، شهرام رئیسی اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی برای دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد سراوان پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان سراوان افزود: در حال حاضر ۶ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند که از این تعداد، پنج هزار و ۸۰۰ نفر دانش‌آموز و ۵۰۰ نفر نیز دانشجو هستند.

وی با بیان اینکه این قشر سالانه از خدمات و مستمری کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند، افزود: از جمله خدمات امداد ویژه این قشر می‌توان به پرداخت کمک هزینه تحصیلی، توانمندسازی، مشاوره تحصیلی و دوره‌های آموزش تست‌زنی و آمادگی برای کنکور ویژه دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد اشاره کرد.

رئیسی با بیان اینکه ۱۴۰ نفر حامی معلم، حمایت از کودکان نیازمند شهرستان سراوان را برعهده دارند، ابراز کرد: تجلیل از معلمانی که حامی ایتام هستند در روز معلم، یکی از برنامه‌های کمیته امداد شهرستان سراوان خواهد بود.

کد خبر 749443

دیگر خبرها

  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی