Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه گالیکش در موضوع هیئت‌های اندیشه‌ورز، بسیج را یک فضای بسیار مناسب برای فعالیت‌های فکری و فرهنگی دانست که می‌تواند به این مهم دست پیدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ حجت‌الاسلام سید «محمد دلبری» در مجمع عالی بسیج شهرستان گالیکش گفت: بسیجی باید علی گونه باشد و تمام زندگی خود را وقف کار و تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظام و انقلاب رهرو راه امام علی (ع) است.

وی خاطرنشان کرد: امروز منافقان در لباس‌های مختلفی ظاهر می‌شوند که چهره‌های متدین به خوددارند و معمولاً جبهه اسلام و انقلاب ضربات خطرناکی را از سمت این‌گونه افراد دیده است.

امام‌جمعه گالیکش متذکر شد: امروز باید مواظب باشیم و ازاین‌گونه افراد که استقلال فکری ندارند و در هر شرایطی به فکر حفظ منافع خود هستند دوری‌کنیم تا در بین ما رخنه نکنند.

امام‌جمعه گالیکش در موضوع هیئت‌های اندیشه‌ورز، بسیج را یک فضای بسیار مناسب برای فعالیت‌های فکری و فرهنگی دانست که می‌تواند به این مهم دست پیدا کند.

حجت‌الاسلام دلبری در ادامه خطاب به جوانان نسل سوم انقلاب گفت: ما باید راه امام و شهدا را ادامه دهیم و می‌طلبد که در مسیر ولایت حرکت کنیم و ثابت‌قدم بمانیم.

فرمانده سپاه گالیکش نیز در این مجمع با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد: ما باید به سمت اهداف مورد انتظار نظام حرکت کنیم و اکنون‌که نظام جمهوری اسلامی ایران شکل‌گرفته است باید قدر آن را که نمونه یک قدرت و ارزش الهی در عصر حاضر که حاصل خون شهدا و علمای زیادی است بهتر بدانیم و باقوت و قدرت بیشتری به سمت اهداف آن پیش برویم.

سرهنگ پاسدار سید یحیی قاضوی با اشاره به موقعیت انقلاب اسلامی در این برهه‌ی زمانی خاطرنشان کرد: ترویج و پیگیری و تحقق اهداف اسلامی نسبت به دوران طاغوت برای ما یک قدرت الهی و اسلامی است که فقط از طریق انقلاب اسلامی می‌تواند این هدف‌ها را تحقق بخشید.

فرمانده سپاه گالیکش در رابطه با پیروزی انقلاب اسلامی گفت: صدها شرط و موقعیت باید کنار هم قرار گیرند تا حادثه‌ای مانند انقلاب اسلامی شکل بگیرد و این‌طور نیست که در هرلحظه و شرایطی یک کشور بتواند هم‌چین حوادثی را خلق کند.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری درباره نیاز به یک مجموعه اندیشه‌ورز گفت: ما در دونقطه به هیئت اندیشه‌ورز نیاز داریم، یکی در رأس و یکی در لایه‌های گوناگون بسیج فراوان است.

دبیر مجمع عالی بسیج و مدیر راهبردی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گالیکش نیز اهدافِ کارگروه‌های موضوعی و تخصصی را تولید فکر، ایده، ایجاد درک مشترک از گفتمان ولایت، ارائه راهی برای ارائه تحقق اهداف و مأموریت‌های بسیج، کمک به تحقق جامعه اسلامی در چهارچوب تدابیر ولی امر مسلمین، با همفکری نظام‌مند صاحب‌نظران بسیجی و وفاداران به انقلاب اسلامی عنوان کرد.

سرگرد پاسدار احمد کوهستانی منظور از ایجاد این کارگروه‌ها را تبدیل گفتمان ولایت و نهادینه‌سازی گفتمان و مطالبات مقام معظم رهبری در بسیج، پایش تحلیلی فرصت‌ها، تهدیدها، نقاط ضعف و قوت و ارتقاء کار تشکیلاتی فرهنگی و وحدت و هم‌افزایی فکری در صاحب‌نظران و اندیشمندان بسیجی جهت تحلیل شرایط و برآورد اوضاع انقلاب اسلامی دانست.

گفتنی است در پایان این مراسم توسط کارگروه‌های سلامت و بانوان شهرستان مطالب و راهکارها ارائه و تبادل‌نظر شد و از خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان گالیکش نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیشرفت ایران در قدرت دفاعی و بازدارندگی، گفت: از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار سیدقاسم قریشی امروز در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان بسیج استان چهارمحال و بختیاری، ضمن گرامیداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی، اظهار داشت: پاسداران در رسالت پاسداری خود پیمانی با خدا بستند تا جان و هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کنند.

وی با بیان اینکه الگوی ما در انقلاب اسلامی و پاسداری، حضرت اباعبدالله(ع) و حضرت امیرالمؤمنین(ع) است، عنوان کرد: برای همین است که پاسداری از انقلاب و اسلام، مقدس است.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله قدرت دفاعی و بازدارندگی، پزشکی، علم و فناوری، پیشرفت بسیاری داشته است، گفت: به خاطر توان دفاعی مادی و معنوی به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح ایران باید افتخار کرد.

وی ادامه داد: در توان دفاعی و تسلیحات نظامی، از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم.

قریشی خاطرنشان کرد: اعتقاد و معنویت عامل مهمی در توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم