Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- مديرعامل باشگاه پاس در زمينه سقوط اين تيم به ليگ دسته 3 فوتبال کشور، گفت: براي اعضاي تيم بهترين امکانات را در حوزه آماده سازي و مالي مهيا کرديم اما متاسفانه برخلاف انتظار در بازي پاياني ظاهر شدند.

امير عظيمي روز يکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار کرد: از لحاظ مالي آنچه که تعهد باشگاه پاس بود را عملي کرديم منتهي اعضاي تيم در بازي مقابل شهرداري بم شکست تلخي را به ثبت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: مدت کوتاهي در پاس عهده دار سمت مديرعاملي بودم و در اين مدت با حمايتي که از تيم داشتيم شرايط بهتري رقم خورد اما نمي دانم چرا در بازي پاياني که مي توانستيم با يک تساوي در ليگ 2 باقي بمانيم، نتيجه ديگري رقم خورد.
عظيمي بيان کرد: کادر فني بايد جوابگوي اين اتفاق تلخ باشد چراکه ما به آنها اعتماد کرديم و به لحاظ مالي و تامين امکانات نيز از هيج تلاشي فروگذار نبوديم.
وي افزود: حتي براي اينکه تيم با شرايط مطلوب به بم سفر کند، پرواز تهران به بم را فراهم کرديم ضمن اينکه بهترين هتل را در اين شهر در نظر گرفتيم تا بازيکنان در رفاه کامل باشند.
وي در خصوص شرايط مالي تيم پاس گفت: از مدت حضورم در اين باشگاه کمتر از يک ماه سپري مي شود و در اين مدت پرداختي هاي بازيکنان را به 40 درصد رسانديم در شرايطي که اکنون تيم هاي صعود کننده اين ميزان پرداختي را داشته اند.
مديرعامل باشگاه پاس همدان پيرامون تکليف اين تيم اظهار کرد: تعيين تکليف براي وضعيت تيم برعهده اعضاي هيات مديره است و اميدوارم بهترين تصميم گرفته شود.
وي افزود: سقوط پاس تلخ تر از گذشته بود و انتظار چنين اتفاق ناگواري را نداشتيم و اميدوارم بازهم شاهد بازگشت پاس به شرايط مطلوب باشيم.
تيم پاس همدان روز گذشته با شکست مقابل شهرداري بم به ليگ دسته سه کشور سقوط کرد.
پاس از زمان انتقال به همدان سه بار سقوط به ليگ هايي پايين تر فوتبال کشور را تجربه کرده است.
7520/2090
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد

حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

به گزارش ایسنا، با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی ، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی ، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود اعلام کرد که که کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد
  • حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • شست و شوی مغزی کودکان روسیه و مهیا کردن آنها برای جنگ/آموزش و پرورش در خدمت اهداف حکومت
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد