Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@11:57:06 GMT

لاشه هواپيماي ساقط شده تاکنون پيدا نشده است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۶۶۸۳۸

لاشه هواپيماي ساقط شده تاکنون پيدا نشده است

خبرگزاري آريا - اصفهان - ايرنا - فرماندار شهرستان سميرم با اشاره به اينکه تلاش براي جستجوي لاشه هواپيما و محل دقيق سقوط آن ادامه دارد، گفت: تاکنون لاشه و محل دقيق سقوط اين هواپيما مشخص نشده است.

` محمد حسين نصرتي ` روز يکشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: پيش بيني ها حاکي از سقوط هواپيما در منطقه ` لاي سرخ ` دنا دارد اما مسير دسترسي به اين منطقه با وجود شرايط بد آب و هوايي هم اکنون ميسر نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهارکرد: امدادگران با کمک مردم و تعدادي از خودروهاي کمک دار در تلاش براي سعود به ارتفاعات دنا و منطقه سخت گذر لاي سرخ هستند و مديريت بحران نيز در محل حضور دارد.
يکي از هالي روستاي ` نقل و دنگزلوي ` پادنا نيز به خبرنگار ايرنا گفت: شواهد حاکي از عدم وجود هواپيما در منطقه لاي سرخ است.
` سيدمحمد موسوي ` افزود: تعدادي از اهالي بخش پادنا براي کمک و شناسايي محل در محدوده روستاهاي رهيز و شهيد پادنا به کمک امدادگران رفته اند.
هواپيماي تهران - ياسوج ساعت 8 صبح امروز از تهران به مقصد ياسوج پرواز کرد که دقايقي پس از پرواز از صفحه رادار حذف شد.
بر اساس اطلاعات دريافتي اين هواپيما در محدوده دهستان پادناي سميرم در جنوب اصفهان سقوط کرده است و نيروهاي امداد و مردم هم اکنون در حال جستجو براي يافتن لاشه هواپيماي مذکور است .
پادنا يکي منطق کوهستاني و سخت گذر شهرستان سميرم در دامنه رشته کوه هاي دنا است.
شرايط جوي و اقليمي منطقه مذکور، مانع امداد رساني و پرواز بالگرد درمحل احتمالي سقوط هواپيماي تهران - ياسوج در منطقه سخت و کوهستاني لاي سرخ دنا در پادناي سميرم شده است .
به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا به پادناي شهرستان سميرم، شواهد موجود حاکي از سقوط هواپيماي تهران - ياسوج در منطقه اي سخت گذر، مرتفع و کوهستاني به نام لاي سرخ است که هواي اين منطقه هم اکنون مه آلود است و امکان تردد بسياري از خودروها در اين منطقه وجود ندارد.
بر اساس اين گزارش، بارش باران و وزش باد شديد مانع امداد رساني و امداد هوايي شده و تعدادي از خودروهاي امدادي که به محل اعزام شده بودند به دليل شرايط بد آب و هوايي در حال برگشت است و فقط امکان عبور خودروهاي مخصوص از جمله خودروهاي شاسي بلند وجود دارد.
به گفته خبرنگار اعزامي ايرنا نيروي هاي مستقر در مسير منتهي به محل سقوط هواپيما به خاطر شرايط نامناسب جوي و کوهستاني بودن مسير از ورود افراد و وسائط نقليه به اين منطقه جلوگيري مي کنند.
7147/ 2093 / 1339
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و پیدا شدن ۲ قبضه نارنجک در مهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ تعداد ۲ قبضه نارنجک از نوع ۴۰ تیکه در محدوده نرسیده به روستای قدیم چنگوله مهران پیدا شد که گروه مین یاب مستقر در مهران با حضور در منطقه، نارنجک‌ها را خنثی و منطقه را پاکسازی کردند.

دیگر خبرها

  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • بارش باران و پیدا شدن ۲ قبضه نارنجک در مهران
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله را به کام مرگ کشاند
  • فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز