Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

اصغر سلیمی در گفت‌وگویی در خصوص سقوط هواپیمای تهران-یاسوج، اظهار کرد: هنوز اطلاعات کاملی از دلایل سقوط این هواپیما نداریم اما چیزی که مشخص است این هواپیما با 66 سرنشین در منطقه برفی پادنای سمیرم سقوط کرده است. تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شده‌اند.

وی افزود: هنوز اطلاعات کافی از دلایل سقوط هواپیما نداریم اما تیم‌های امدادی به منطقه حادثه اعزام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به یک کشیش با چاقو در کلیسای سیدنی + فیلم (هشدار تصاویر خشن)

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، درست 48 ساعت پس از آن که 6 نفر در حمله مسلحانه یک مرد 40 ساله در مرکز خرید سیدنی کشته شدند، رسانه‌های محلی استرالیا از حمله یک فرد مسلح به چاقو در کلیسای سیدنی خبر دادند.

درست دو روز پس از حمله یک فرد مسلح به چاقو در مرکز خرید «وستفیلد» سیدنی استرالیا و کشته شدن دست‌کم 6 نفر، یک فرد مسلح با چاقو در یک کلیسا به یک کشیش و عبادت‌کنندگان حمله کرد.

شبکه اسکای نیوز استرالیا گزارش کرد، عملیات گسترده‌ای در «ویکلی» واقع در غرب سیدنی در جریان است ؛ محلی که حادثه مرتبط با چاقوکشی رخ داد و چهار نفر از جمله یک کشیش مسیحی در کلیسا مورد حمله قرار گرفت.

این حادثه در ساعت 19:00 امروز (دوشنبه) به وقت محلی به وقوع پیوست که تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، فرد مسلح به چاقو را در حالی نشان می‌دهد که چندین بار با سلاح سرد خود، سر کشیش را مورد حمله قرار می‌دهد.

طبق این گزارش، جزئیات حمله هنوز مورد تأیید قرار نگرفته است اما گفتهمی‌شود که تنها فرد مسئول این حادثه بازداشت شده است. در حادثه دو روز پیش یک عامل مسلح 40 ساله پس از آن‌که افرادی را مورد اصابت ضربات چاقو قرار داد، توسط پلیس استرالیا کشته شد.

حجم ویدیو: 282.71K | مدت زمان ویدیو: 00:00:11 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب /علت چه بود؟
  • شنیده شدن صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • شنیده‌ شدن صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل
  • تصاویری که از سقوط یک هواپیما در چین ضبط شده / مرگ همه مسافرها (فیلم)
  • حمله به یک کشیش با چاقو در کلیسای سیدنی + فیلم (هشدار تصاویر خشن)
  • پنج فوتی در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • پنج کشته و ۱۸ مصدوم در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران/ ٨ تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد