Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی نصیری مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در اولین روز کاری دوره جدید مدیریت خود با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا تجدید میثاق کرد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ فرهنگی حماسه و پایداری نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا, نادر نصیری مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به همراه معاونین و مدیران این اداره کل صبح امروز یکشنبه 29 بهمن ماه در اولین روز کاری از دوره جدید مدیریت با حضور در مرقد مطهر حضرت امام راحل با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به همراه معاونین و کارکنان با اهدا تاج گل ضمن ادای احترام ، یاد و خاطره امام راحل را گرامی داشتند.

 مهندس نادر نصیری در این مراسم در سخنانی ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) بیان کرد: برخودم تکلیف می دانستم که حتما در ابتدای مسئولیتم در محضر حضرت امام خمینی(ره) برسم و با مدد از ایشان بتوانم خادم شایسته ای برای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باشم.

نصیری در ادامه افزود : همه همکاران در همه سطوح هراز گاهی به درون خود متذکر شوند و بیش از سایر سازمانها و حتی نهادهای انقلابی در جهت تحقق آرمان امام و شهدا باید تمام سعی و تلاش خود را انجام دهند.

وی افزود : بنابراین اینجا جمع شدیم و اتفاق نظر داشته باشیم و یک قراردادی ببندیم تا همه وهمه تلاشمان را مضاعف تر کنیم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمتگزاری به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران تا مبادا روزی شرمنده این عزیزان نشویم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در پایان بیان کرد: این شهدای عزیز همه عزت و عظمت و اقتدار این نظام را تضمین کردند و ما تا قیام قیامت مدیون خون این شهدا هستیم.

در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه معاونین با حضور بر سرمزار شهید بهشتی ، شهید رجایی و باهنر و 72 تن از یارانش و همچنین با حضور بر سر مزار شهدای مدافع حرم با نثارگل و قرائت فاتحه  یاد و خاطره شان را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

R1405/P1356/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط گلزار شهدای تهران

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است

ایسنا/گیلان رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش ۴۸ هزار شهید تقدیم نظام کرده است، گفت: از این تعداد ۴۶ هزار شهید نیروی زمینی است.

سرهنگ محمد یعقوبی ۱۶ اردیبهشت ماه با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین عبادت است، اظهار کرد: شهدا ستارگان آسمان‌هاهستند تا ما راه را گم نکنیم لذا باید با تمسک به وصایای شهدا با توجه به هدفی که برای خدمتگزاری به مردم داریم، گام برداریم.

وی با اشاره به مسئولیت سنگین حمایت از فرزندان و خانواده‌های شهدا بویژه محافظت در برابر آسیب‌های اجتماعی، افزود: مسئولیتی بر گردن ما است که باید برای فرزندان شهدا پدری کنیم، باید به کسانی که دچار آسیب‌های اجتماعی شده به آنها کمک و حمایت کرده و کمبودها را برای فرزندان شهدا جبران کنیم.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه استان گیلان و شهر رشت شهدای زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، گفت: شهدای شجاع، بزرگوار و خوب که زبان زد کشورهستند و افتخاری برای گیلانیان محسوب می‌شوند که باید به خاطر داشتن چنین شهدای به خودتان ببالید.

سرهنگ با بیان اینکه گیلان هشت هزار شهید در طول دوران دفاع مقدس دارد، تصریح کرد: از این تعداد چهار هزار شهید، نیروی زمینی است که نشان از رشادت‌های مردم این دیار دارد.

وی با بیان اینکه شهید به واسطه شهید شدن نه تنها خودش پاک می‌شود بلکه در آن محل و مکان که دفن شده آن را پاک می‌کند، خاطرنشان کرد: شهدا واسطه فیض‌ هستند وهم به واسطه شهید شدن محیط و مکان را امن و سالم می‌کنند، اذا بودن شهدا نعمت است.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش ۴۸ هزار شهید تقدیم نظام کرده است، گفت: از این تعداد ۴۶ هزار شهید نیروی زمینی است، ماهیانه پنج هزار نفر به ایثارگران مراجعه می‌کنند.

سرهنگ یعقوبی در سازمان ایثارگران دو خط قرمز وجود دارد، تصریح کرد: یکی از این موارد برخورد با کرامت در برابر خانواده‌های اثیارگران است و نه قدرت، خانواده شهدا و جانبازان باید از منظر قدرت با ما صحبت کنند. ۲۵۰ هزار جانباز در نیروی زمینی هستند و در این فضای کاری که وجود دارد ما خدمت رسانی می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم
  • تخصیص ارزترجیحی برای خرید تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان
  • خبر خوش واردات تجهیزات و داروهای مصرفی جانبازان
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است