Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- آراي انضباطي برخي از تيم هاي ليگ برتري اعلام شد.
به گزارش آريا به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، ديدار دو تيم پرسپوليس تهران و سپاهان اصفهان برگزار و از سوي تماشاگران تيم پرسپوليس تهران تخلفات مبني بر پرتاب يخ که منجر به توقف  بازي شد، رخ داد. اين تيم به پرداخت 200 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

( اين راي قابل تجديد نظر است).
تيم سپاهان اصفهان نيز به خاطر تخلف تماشاگرانش مبني بر پرتاب يخ و برف به پرداخت 200 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.( اين راي قابل تجديد نظر است).
*تماشاگران تيم فولاد خوزستان در ديدار برابر تيم صنعت نفت آبادان مرتکب تخلفاتي مبني بر فحاشي نسبت به تيم حريف شدند. کميته انضباطي تيم فولاد خوزستان را به 100  ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد.(اين راي قطعي است)
تيم صنعت نفت آبادان نيز به خاطر فحاشي به داوري از سوي تماشاگرانش بايد 100 ميليون ريال جريمه نقدي پرداخت کند.(اين راي قطعي است)
*تيم پديده مشهد در ديدار برابر تراکتورسازي تبريز به خاطر تخلفات تماشاگرانش به پرداخت 100  ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.(اين راي قطعي است)
*ديدار تيم هاي صنعت نفت آبادان و استقلال تهران برگزار و از سوي تماشاگران تيم صنعت نفت آبادان تخلفاتي مبني بر پرتاب ترقه رخ داد. کميته انضباطي تيم صنعت نفت آبادان را به 100  ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد.(اين راي قطعي است)
تيم استقلال تهران نيز به خاطر داشتن 5 بازيکنان اخطاري بايد 50 ميليون ريال جريمه نقدي پرداخت کند. (اين راي قطعي است)
لازم به ذکر است، شفر، سرمربي تيم استقلال تهران و ايوانکويچ، سرمربي تيم پرسپوليس تهران به دليل مصاحبه هاي تنش زا در رسانه ها، هر کدام به توبيخ کتبي و درج در پرونده و پرداخت 50 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی برای هاشمی نسب

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلف انتسابی مهدی هاشمی نسب، مربی تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با رسانه و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده، تخلف انتسابی به وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، هاشمی نسب به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدو   رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر ظرف مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ در کمیته استیناف است.

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی برای هاشمی نسب
  • اعلام آرای انضباطی ۳ تیم لیگ برتری فوتبال
  • ۳۰۰میلیون جریمه جدید علیه باشگاه‌ها بخاطر تماشاگران
  • جریمه سپاهان از سوی کمیته انضباطی
  • محکومیت سپاهان و نساجی در کمیته انضباطی
  • محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • قاچاقچیان دام زنده محکوم به پرداخت جزای نقدی شدند
  • اعلام آرای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال