Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، محمد نهاوندیان در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران به ارائه توضیحاتی درباره بررسی سوال از رییس‌جمهور در کمیسیون اقتصادی با حضور نمایندگانی از دولت پرداخت و گفت: در این جلسه نمایندگان نکات مدنظرشان را مطرح کردند. آقای سیف نیز گزارشی از پیشینه مشکلات پیش آمده و اقدامات بانک مرکزی ارائه داد که هنوز بحث‌ها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نمایندگان سوال‌کننده از توضیحات قانع شدند؟ گفت: هدف از این کار، تعامل بین مجلس و دولت برای حل مشکلات مردم است.

نهاوندیان در پاسخ به این پرسش که طبق اظهارات آقای وقفچی، یکی از نمایندگان سوال‌کننده به دلیل پرداخت نشدن مطالبات سپرده‌گذاران با مبلغ کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان، آن‌ها از سوال خود قانع نشدند، گفت: تصمیمات گرفته شده با قوت و جدیت دنبال می‌شود. در این باره بانک مرکزی گزارشاتی ارائه داده و باز هم با هیات دیگری موضوع رسیدگی می‌شود و وظیفه پاسخگویی را دنبال می‌کنیم و تا اجرای کامل مصوبات کار انجام می‌شود.

معاون امور اقتصادی رییس‌جمهوری در پاسخ به این پرسش که آیا در بین سوال‌کنندگان انگیزه سیاسی را مشاهده کردید؟ گفت: وقتی مساله بر سر مشکلات مردم است باید بحث سیاسی کنار برود.

وی در پاسخ به پرسش ایسنا درباره اینکه آیا خبر خوشی برای سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری دارید؟ گفت: ما از ابتدا برای حراست از حقوق سپرده‌گذاران با تمام توان کار را شروع کردیم و سران قوا اهتمام کردند و کمیته‌ای از طرف آن‌ها کار را دنبال می‌کند. اینها نشان می‌دهد حقوق مردم باید حراست شود.

نهاوندیان افزود: منتهی باید مسیری باشد که هماهنگی هر سه قوه در آن تامین شود زیرا رسیدگی‌های قضایی و همکاری‌های دستگاه‌های دیگر بسیار ضروری است. کمیته‌ای که در این زمینه تشکیل شده هماهنگی و همکاری‌های لازم را باید داشته باشد تا کار پیش برود.

وی تاکید کرد: ان‌شاءالله برای بقیه سپرده‌گذاران با تشکیل هیات‌هایی کار تسویه مالی آن‌ها با سرعت و هماهنگی بیشتر دنبال می‌شود تا بتوانیم پرداخت‌ها را از محل اموال انجام دهیم.

معاون امور اقتصادی رییس‌جمهور در پایان در پاسخ به این پرسش که سوالاتی پیرامون دلیل طول کشیدن روند رسیدگی به سوال از رییس‌جمهور مطرح می‌شود، گفت: مهم آن است که باید درباره وضعیت سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری اقدامات اجرایی با سرعت و جدیت انجام شود که الحمدالله انجام شده است. اکنون نسبت به گذشته در شرایط بهتری قرار داریم.

به گزارش ایسنا، صبح امروز کمیسیون اقتصادی جلسه‌ای با حضور نمایندگانی از طراحان سوال از رییس‌جمهور و نمایندگانی از دولت آقایان سیف، نهاوندیان، کرباسیان و امیری پیرامون بررسی سوال مربوط به وضعیت سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری تشکیل داد. این جلسه بعدازظهر ادامه خواهد داشت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به‌ گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و ان‌شاءالله سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در فارس