Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار فرمهین گفت: امسال ۸۰ میلیارد ریال آسفالت ریزی در شهر صورت گرفته است، ۵۰۰ میلیون تومان قیر رایگان ازسوی راه وشهرسازی در اختیار شهرداری داده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا سربندی، شهردار فرمهین در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر در خصوص بودجه شهرداری در سال آینده گفت: بودجه سال ۹۷ شهرداری ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است و این بودجه نسبت به بودجه امسال یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان افزایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سربندی اظهار کرد: جدول گذاری بلوار خلیج فارس و ایجاد میدان در ورودی شهر از سمت آشتیان، نصب المان در میادین شهرک ها و تکمیل سالن بحران فرمهین از جمله پروژه های عمرانی برای سال ۹۷ است.

شهردار فرمهین ادامه داد: امسال ۸۰ میلیارد ریال آسفالت ریزی در شهر صورت گرفته است، ۵۰ میلیون ریال قیر رایگان از سوی اداره راه و شهرسازی در اختیار شهرداری قرار داده شد.

سربندی تصریح کرد: برخی از شهروندان نسبت به اولویت های شهرداری در آسفالت معابر شهری گلایه داشتند که این موضوع به سبب این است که قیر رایگانی که در اختیار شهرداری قرار می گیرد برای استفاده در آسفالت راه های اصلی در اولویت قرار دارد.

شهردار فرمهین گفت: ایجاد فضای سبز و آسفالت معابر شهرک امیرکبیر در سال آینده در دستور کار شهرداری قرار دارد تا سطح خدمات در این شهرک را ارتقا دهیم.

سربندی اظهار کرد: سالانه شهرداری فرمهین ۲۰ مورد تخریب و بهسازی بافت فرسوده شهری را انجام می دهد که توسعه روند بهسازی بافت فرسوده نیاز به همراهی مالکان دارد.

شهردار فرمهین وظیفه ذاتی شهرداری را خدمت به عموم شهروندان دانست و گفت: باید با تلاش و مجاهدت همه تلاش کنیم سطح خدمات را دوچندان کرد و رضایتمندی عموم شهروندان را کسب کنیم.

وی ادامه داد: شهرداری از طرحهای همشهریان در طراحی میادین و المان های شهری استقبال می کند، افراد می توانند طرح های خود را برای شهرداری ارسال کنند، به طرح های برگزیده هم جوایزی اهدا می شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مطالبات زیادی در شورای شهر برای مناسب‌سازی معابر شهری با هدف استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

علی فرمانی در گفت‌وگوی با خبرنگار ایمنا در قزوین در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه شهرداری قزوین مبنی بر صدور مجوز ساخت‌وساز با کاربری ورزشی در ناحیه شهری اسماعیل‌آباد، اظهار کرد: با توجه به اینکه سرانه ورزشی در منطقه مذکور صفر است، ضرورت دارد تا در این راستا اقدامات مؤثری انجام شود و گزارش آن‌ها به شورا ارائه شود.

وی افزود: خواستار برنامه‌ریزی مدیریت شهری قزوین برای افزایش سرانه ورزشی در ناحیه منفصل شهری اسماعیل‌آباد هستیم تا این منطقه از محرومیت زیرساخت‌های ورزشی خارج شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در مناسب‌سازی معابر شهری برای معلولان و توان‌خواهان خاطرنشان کرد: در شورای شهر مطالبات فراوانی برای مناسب‌سازی معابر شهری برای استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

فرمانی ادامه داد: انتظار داشتیم یک بوستان ویژه افراد توان‌خواه و معلول در شهر قزوین ساخته شود، اما نگاه جدی به این حوزه در بخش‌های مدیریتی شهرداری قزوین وجود ندارد.

کد خبر 751098

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست