Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزارت امور خارجه مصر، تحرک فوري طرف هاي سد النهضه را براي دستيابي به راه حل نهايي اختلافات خواستار شد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از خبرگزاري آناتولي، وزارت امور خارجه مصر روز يکشنبه در بيانيه اي تصريح کرد، مصر شرايط منجر به درخواست اتيوپي براي تعويق نشست سد النهضه را درک مي کند اما در همين حال خواهان تحرک فوري براي دستيابي به راه حلي است که منافع همه طرف ها را حفظ مي کند و به اختلافات فني موجود پايان مي دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بيانيه مصر ابراز اميدواري کرده است که مشکلات داخلي اتيوپي به زودي حل شود و همه طرف ها به چارچوب زماني که سران سه کشور در نشست سه جانبه اخير براي حل اختلافات باقي مانده فني مشخص کردند، متعهد باشند.
وزارت امور خارجه سودان روز شنبه اعلام کرد به دليل تحولات مربوط به بحران استعفاي نخست وزير اتيوپي، نشست سه جانبه اي که قرار بود در دو سطح فني و وزارتي در روزهاي 24 و 25 فوريه 2018 در خارطوم برگزار شود، لغو و به زمان ديگري موکول شود. 114/111

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو

وزیر امور خارجه کشورمان و کیلم دو تامبلا نخست وزیر بورکینافاسو با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "حسین امیرعبداللهیان" وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و "کیلم دو تامبلا" نخست وزیر بورکینافاسو با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل استتبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه