Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج-ایرنا-مدیر کل هواشناسی البرز اعلام کرد که رعد و برق و بارش رگباری از امروز بعد از ظهر در این استان پیش بینی می شود.

منصور رحمانیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بررسی آخرین الگوهای پیش یابی هواشناسی حاکی از گذرکم ارتفاع سطوح میانی از منطقه البرز مرکزی است .
وی خاطر نشان کرد: این وضعیت با همراهی فروبار سطح زمین موجب رخداد رعد و برق، بعضی ساعات بارش رگباری باران و برف و تگرگ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول گفت: با خروج این سامانه برای فردا ظهر و عصر وزش باد شدید به ویژه در مرکز و نیمه جنوبی استان مورد دور از انتظار نیست.
وی آسمان امروز البرز را ابری، بعضی ساعات رگبار و رعد و برق، ارتفاعات رگبار باران و برف و فردا دوشنبه قسمتی ابری تا ابری، مه آلود، بارش پراکنده، به تدریج وزش باد شدید اعلام کرد.
وی اظهارداشت: هوای البرز پس فردا سه شنبه صاف تا قسمتی ابری به تدریج افزایش ابرپیش بینی می شود.
دمای هوای امروز البرز بین 1تا 13 درجه بالای صفر و فردا 1تا 12 درجه بالای صفرو پس فردا 2 تا 13 درجه بالای صفر پیش بینی می شود.
7410/ 6155خبرنگار مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی: تندباد و بارش‌های رگباری در راه است

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا به وقوع رگبار باران و رعدوبرق در ارتفاعات هشدار داد و بر لزوم زمان‌بندی مناسب برای صعود به ارتفاعات و خودداری از دره‌نوردی توصیه کرد.   به گزارش ایسنا، صادق ضیاییان درباره وضعیت مناطق کوهستانی کشور طی پنج شنبه (٣٠ فروردین‌ماه) اظهارکرد: پنج شنبه تداوم بارش‌های رگباری و گاهی رگبار شدید، توام با رعدوبرق و تگرگ و وقوع تندباد موقتی در بخش‌های جنوب شرقی کشور و ارتفاعات کرمان و شرق هرمزگان پیش‌بینی می‌شود. در این مناطق به‌ویژه طی نیمه اول روز به سبب جاری شدن سیلاب، احتمال اصابت رعدوبرق و تگرگ، طغیان رودخانه‌ها و احتمال سقوط و پرتاب به سبب وزش باد شدید، فعالیت‌های کوهنوردی، دره‌نوردی، طبیعت گردی و پرواز‌های تفریحی مخاطره آمیز است.   وی اضافه کرد: از عصر پنجشنبه با تضعیف این سامانه از شدت بارش‌ها کاسته و در منطقه کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود.   رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت مناطق کوهستانی کشور طی جمعه (٣۱ فروردین‌ماه) گفت: به سبب وقوع ناپایداری‌های همرفتی به‌ویژه طی ساعات بعدازظهر در ارتفاعات شمال غرب، ارتفاعات زاگرس، بخش‌هایی از ارتفاعات البرز و ارتفاعات جنوب شرق کشور، شرایط برای افزایش ابر و وقوع رگبار موقتی و رعدوبرق و تگرگ مهیا می‌شود.   وی توصیه کرد: با درنظر گرفتن وقوع رگبار و رعدوبرق طی ساعات بعدازظهر، جمعه نسبت به زمان بندی مناسب صعود جهت پرهیز از مواجه شدن با شرایط جوی نامناسب اقدام شود. با توجه به بارش‌های قابل ملاحظه طی روز‌های گذشته و پرآبی رودخانه‌ها و دره‌ها در نواحی جنوبی و جنوب شرقی از انجام برنامه‌های دره‌نوردی اجتناب شود.   ضیاییان در پایان گفت: با توجه به شرایط فصلی وقوع بهمن بهاره به‌ویژه در مناطق مستعد ارتفاعات البرز، شمال غرب و ارتفاعات مستعد زاگرس، از تردد در مناطق مستعد وقوع بهمن و قرار گرفتن روی نقاب‌های برفی اجتناب شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بارش‌های همرفتی مناطقی از اصفهان را فرامی‌گیرد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرامی‌گیرد
  • بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرا می‌گیرد
  • هواشناسی: تندباد و بارش‌های رگباری در راه است
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان